معارفه شهردار:
"آرش رضایی" شهردار جدید کرمانشاه گفت: تا به حال آنقدر کرمانشاه به لحاظ در آمدی فقیر نبوده است.
کد خبر: ۲۴۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 10 June 2016
  به گزارش تابناک کرمانشاه  عصر دیروز؛ آرش رضایی در مراسم معارفه خود به عنوان شهردار کرمانشاه درباره معرفی خویش به عنوان شهردار کرمانشاه، اظهار کرد: این امر مرهون لطف تمام دوستان در کرمانشاه است.
 شهردار جدید کرمانشاه اظهار کرد: من با روزمرگی مخالفم. تجربه به من آموخته یا باید 15سال باشی یا برنامه به گونه‌ای باشد که دیگران همین ریل گذاری را ادامه دهند و مدیریت به شخص قائم نباشد.
رضایی گفت: باید شهردار باید برنامه محور باشد و اگر مدیریت به پل و آسفالت باشد ما الان از اصفهان عقب‌تر بودیم. مهمترین کار من میثاقی است با مردم و شهرداری و مسوئلان خواهم بود. وی تاکید کرد: برنامه‌های من نیاز به تیمی کار آمد دارد، کلانشهر کرمانشاه باید یک مدیریت کارآمد شهری را در اختیار داشته باشد.
 رضایی از حمایت استاندار و شورای شهر کرمانشاه از شهردار شدن وی تقدیر و تشکر کرد و از زحمات شعبانی و قربانی دیگر شهرداران کرمانشاه نیز تقدیر کرد.
وی خطاب به معاونت عمرانی استاندار گفت: من هیچگاه کرمانشاه را تا این حد به لحاظ در آمدی فقیر ندیدم.
شهردار جدید کرمانشاه افزود: من برنامه‌های خودم را یک ماه دیگر ارائه خواهم کرد. رضایی با مقایسه شهرداری‌های شهرهای بزرگ مانند شیراز و اصفهان، گفت:  می‌بینیم که دیگر درآمد این شهرها وابسته به ساخت و ساز نیست بلکه به راه‌های دیگری رجوع کرد‌ه‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار