مدير كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه:
مدير كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه: در سه ماهه آغازين سال 95 بيش از 44 كيلومتر راه روستايي در حوزه 9 شهرستان در اختیار روستاییان قرار گرفته شده است .
کد خبر: ۲۴۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 20 June 2016
 








به گزارش تابناک کرمانشاه:مهندس عبد ا... بهادري با تاكيد بر اهميت ساماندهي راههاي روستايي مخصوصا از نظر اقتصادي گفت،آنچه امسال در دستور كار همه دستگاههاي اجرايي سراسر كشور قرار دارد، تحقق مهمي به نام اقتصاد مقاومتي است،به گونه اي كه آثار عملي آن با اقدامي مستمر در زماني كوتاه نمايان باشد.
وي در اين خصوص افزود در حوزه راه و شهرسازي با توجه به تاكيدات مقام عالي وزارت ، ساماندهي راههاي روستايي كه ميتواند نقشي مهم در مهاجرت معكوس و البته تقويت فعاليتهاي اقتصادي روستاييان بازي كند به همين هدف دنبال مي شود.
مهندس بهادري گفت: ،اداره راه و شهر سازي استان كرمانشاه با تزريق به موقع اعتبارات از محل سفر مقام معظم رهبري به استان ،در سه ماهه آغازين سال 95 بيش از 44 كيلومتر  راه روستايي در حوزه 9 شهرستان سنقر،صحنه
هرسين،كرمانشاه،گيلانغرب،دالاهو،ثلاث،جوانرود،كنگاور،در اختيار روستاييان قرار داده است.
 مدير كل راه و شهر سازي در پايان ابراز اميدواري كرد با روند پيش رو 80 كيلومتر ديگر كه در حال حاظر با جديت در حال انجام است،تا مهر ماه سال جاري به بهره برداري  مي رسد. اين پروژه ها در شهرستانهاي ثلاث،پاوه و سنقر در حال اجراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار