آموزش و پرورش کرمانشاه:
به منظور کاهش هزینه های رفت و آمد و خطرات سفر کارشناسان فناوری ادارات تابعه آموزش و پرورش استان برای اولین بار در استان از ویدئو کنفرانس استفاده شد.
کد خبر: ۲۴۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 21 June 2016
  به گزارش تابناک کرمانشاه، اولین جلسه ویدئو کنفرانس در جهت صرفه جویی در وقت و هزینه و جلوگیری از خطرات احتمالی رفت و آمد، بین اداره فناوری اطلاعات اداره کل استان با کارشناسان فناوری ناحیه، شهرستان و منطقه برگزار شد.
 در این نشست پس از ایجاد ارتباط با کارشناسان شهرستان، در ابتدا فرزاد خدایاری رییس اداره فناوری اطلاعات از مساعی کارشناسان شهرستان و مناطق در برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس تشکر نمود و سپس موضوع نشست که در ارتباط با شبکه دولت و وضعیت بستر اتوماسیون اداری تحت وب بود مورد بررسی قرار گرفت.
خدایاری چندین طرح را برای توسعه ی فناوری اطلاعات استان ارایه نمود که یکی از این طرح ها اجرای جلسات به صورت ویدئو کنفرانس است.
وی گفت: این اداره کل قصد دارد در ماه مبارک رمضان چندین نشست را با کارشناسان نواحی و مناطق در حوزه های مختلف به صورت ویدئو کنفرانس برگزار نماید.
در ادامه ی این نشست در ویدئو کنفرانس کارشناسان فناوری ادارات تابعه مسایل و مشکلات فناوری اطلاعات شهرستان و مناطق مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان فناوری اطلاعات از برگزاری جلسات به صورت ویدئوکنفرانس استقبال کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار