مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه:
کارشناس مسئول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از پلمب ۴۵ مرکز غیر بهداشتی تهیه و توزیع مواد غذایی طی نیمه نخست ماه مبارک رمضان و با بازرسی های صورت گرفته خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 28 June 2016
  به گزارش تابناک کرمانشاه بهمن خدادادیان اظهار داشت: نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی در سطح شهرستان کرمانشاه از ابتدای ماه مبارک رمضان توسط گشت های مشترک آغاز شده و با جدیت ادامه دارد.
وی افزود: با حضور بازرسان طی نیمه اول ماه رمضان حدود یک هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی در شهرستان انجام گرفته است.
کارشناس مسئول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با اشاره به نمونه گیری های صورت گرفته طی این بازرسی ها از مراکز مذکور، خاطر نشان کرد:  ۲ مرکز در تهیه مواد غذایی خود از رنگ و افزودنی های غیر مجاز استفاده کرده بودند که نسبت به پلمب این مراکز اقدام شد.
خدادادیان یادآور شد: همچنین طی این مدت ۲۲۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی نظیر حلیم و خرما معدوم شده اند.
وی همچنین به نظارت ویژه بر قصابی ها و دیگر مراکز عرضه گوشت اشاره کرد و گفت: در این راستا با همکاری اداره اجرائیات و همچنین دامپزشکی ۱۲۳۰ کیلوگرم گوشت فاسد کشف و ۵ واحد نیز در این ارتباط پلمب شدند.
خدادادیان یادآور شد: در مجموع با بازرسی های صورت گرفته طی نیمه نخست ماه مبارک رمضان ۴۵ مرکز به دلیل تخلفات بهداشتی در سطح شهرستان پلمب و همچنین تعدادی دیگر نیز جهت رسیدگی به دادگاه معرفی شده اند
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار