پلیس راهور استان کرمانشاه
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: محدودیتهای ترافیکی روز جهانی قدس در کرمانشاه اعمال می‌‌‌‌شود.
کد خبر: ۲۵۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 28 June 2016
 
 

به گزارش تابناک کرمانشاه سرهنگ محمد مرادی گفت : محدودیتهای ترافیکی روز جهانی قدس به منظور حفظ نظم در مسیر تعیین شده در تردد راهپیمایان در سطح شهر کرمانشاه اعمال می‌‌شود.
 رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به اینکه مسیر راهپیمایی از میدان آزادی تا میدان انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است محدودیتهای ترافیکی نیز در مسیرهای مذکور اعمال می‌‌شود.
مرادی با اشاره به اینکه محدودیتهای ترافیکی روز جهانی قدس از ساعت 6 صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اعمال می‌‌شود بیان کرد:  محدودیتهای ترافیکی تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال می‌‌شود و در این بازده زمانی از ورود هرگونه خودرویی به مسیرهای تعیین شده جلوگیری می‌‌شود.
وی از آمادگی صد درصدی نیروهای راهنمایی و رانندگی در روز جهانی قدس و عید سعید فطر خبر داد و افزود: در صورت پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نماز‌‌گزاران تخلف محسوب شده و خودرو نیز از طریق نیروهای راهنمایی و رانندگی به پارکینگ مرکزی انتقال می‌‌یابد.
 رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه به محدودیتهای اعمال شده در شبهای قدر اشاره کرد و گفت:  در شبهای قدر نیز محدودیتهای ترافیکی در مسیرهای پرتردد به ویژه میدان آزادی تا مسجد جامع که یکی از مکانهای اصلی شب زنده‌داری در شبهای قدر محسوب می‌شود، اعمال شده و در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز اعمال می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار