کد خبر: ۲۵۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶ 29 June 2016
فرماندار ساری با اشاره به طرح گردشگری سد تا دریا که حواشی و مخالف و موافق هم داشته است، گفت: با چند سرمایه‌گذار در حال مذاکره هستیم تا بالاخره با یکی به توافق برسیم.

به گزارش تابناک مازندران، احمد حسین‌زادگان بعد از ظهر امروز در دومین جلسه اداری شهرستان ساری که در فرمانداری ساری برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر، مدافعان حرم و عملیات رمضان اظهار کرد: شهرستان ساری به عنوان مرکز استان در جایگاهی که باید قرار داشته باشد نیست.

فرماندار ساری با بیان اینکه با اعتبارات مشخصی که در قالب جاری و عمرانی داده می‌شود انتظارات ما برآورده نمی‌شود، افزود: باید با استفاده از ظرفیت‌ها شهرستان را به جایگاه واقعی که شأن مردم ساری باشد برسانیم.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان با ارتباط با وزرا و دولت می‌توانند کمک زیادی در حوزه انتخابیه خود داشته باشند، افزود: نمایندگان در گرفتن بودجه نسبت به فرمانداران و استاندار به دلیل ارتباط در سطح ملی راحت‌تر عمل می‌کنند.

فرماندار ساری متذکر شد: با وجود نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بحث سرمایه‌گذاری در ساری می‌توان کار برجسته‌ای انجام داد.

فرماندار ساری ظرفیت شهرستان در حوزه گردشگری را مهم دانست و تاکید کرد: باید با ارائه طرح‌های مختلف ظرفیت‌های شهرستان مانند جنگل، دریا و رودخانه‌ها را آماده کرده و بالفعل برسانیم.

وی با اشاره به طرح گردشگری سد تا دریا که حواشی و مخالف و موافق هم داشته است، گفت: با چند سرمایه‌گذار در حال مذاکره هستیم تا بالاخره با یکی به توافق برسیم.

فرماندار ساری با بیان اینکه کشت گل‌محمدی و کشت زعفران در دودانگه در بخش کشاورزی و گردشگری حائز اهمیت است، اظهار کرد: جشنواره سیب و صیفی‌جات در منطقه دودانگه اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد منطقه آزاد تجاری خاطرنشان کرد: منطقه آزاد تجاری در امیرآباد نیازمند جاده دسترسی مناسب است که با احداث کنارگذر بابلسر می‌تواند شهرهای میاندورود، ساری بابلسر و فریدونکنار را هم در برگیرد.

فرماندار ساری از برگزاری جشنواره تابستان شاد در ساری خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌های متعددی در حوزه ورزشی، اجتماعی، فرهنگی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان در نظر گرفته شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار