کد خبر: ۲۵۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 03 July 2016


رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس گفت: در بازرسی انجام شده یکی از واحدهای فروشگاهی عرضه کننده مرغ و گوشت فردیس 100 کیلوگرم گوشت و انواع فرآورده خام دامی تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف کشف و معدوم شد.

محمدمهدی راهنورد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازدیدهای بهداشتی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در دو نوبت کاری در شهرستان فردیس انجام می شود.

وی ادامه داد: به منظور کنترل و نظارت بهداشتی بر عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهرستان و نیز حفظ سلامت مصرف کنندگان کارشناسان این اداره بطور مستمر از واحدهای عرضه کننده فرآورده های خام دامی درسطح شهر بازدید و با موارد احتمالی متخلف ضمن راهنمایی و تذکرات لازم در صورت تکرار برخورد قانونی صورت می گیرد.

راهنورد گفت: بحث بهداشت و حفظ سلامت فرآورده های غذایی از مقوله های مهم در دامپزشکی بوده و مسئولیت کنترل و نظارت بر تولید و توزیع انواع فرآورده های خام دامی از مزرعه تا سفره مردم بر عهده بازرسان دامپزشکی می باشد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه فرآورده مشکوک و یا تاریخ مصرف گذشته از خرید آن جدا' خودداری کرده و مراتب را از طریق شماره تماس 36640518 به اداره دامپزشکی فردیس اطلاع دهند تا بازرسان این اداره در اسرع وقت در محل حاضر و به موضوع رسیدگی نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار