نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب:
نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با تاکید بر اینکه سفر رئیس جمهور به کرمانشاه هیچ امتیازی برای استان کرمانشاه ندارد،این سفررا تبلیغاتی و تشریفاتی خواند
کد خبر: ۲۵۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 13 July 2016
 












 به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری مهر،فرهاد تجری در خصوص نامه مجمع نمایندگان کرمانشاه به رئیس جمهور گفت: امروز لایحه ایجاد مناطق ویژه و آزاد تجاری در مجلس به تصویب رسید، اما مرز قصرشیرین و منطقه اورامانات جزء مناطق آزاد و ویژه قرار نداشت.
 نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب در مجلس افزود: مرز اصلی ما با کشور عراق منطقه قصرشیرین است، اما در لایحه دولت این منطقه به عنوان منطقه آزاد در نظر گرفته نشده بود.
 وی ادامه داد: در جلسه ای که با مسئولان دولت داشتیم، مقرر شد ذیل مصوبات سفر استانی تبدیل قصر شیرین به منطقه آزاد و اورامانا به منطقه ویژه در نظر گرفته شود، اما طبق اطلاعات ما در جلسه هماهنگی قبل از سفر  به کرمانشاه که با حضور رئیس جمهور برگزار شده است، ایشان با تبدیل مرز قصرشیرین به منطقه آزاد و منطقه اورامانات به منطقه ویژه مخالفت کردند.
 نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با تاکید بر اینکه سفر رئیس جمهور به کرمانشاه هیچ امتیازی برای استان کرمانشاه ندارد، گفت: استان کرمانشاه بالاترین رقم بیکاری را دارد، اما در این سفر هیچ مصوبه ای برای حل مشکلات مردم وجود ندارد و هیچ گشایشی برای استان در نظر گرفته نشده است. تجری سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه را تبلیغاتی و تشریفاتی خواند و اظهار کرد: تبدیل مرز قصرشیرین به منطقه آزاد و منطقه اورامانات به منطقه ویژه اقتصادی و همچنین تکمیل پروژه راه آهن اراک به کرمانشاه و کرمانشاه به خسروی جزو مطالبات نمایندگان کرمانشاه است که در صورت عدم تحقق این مطالبات، نمایندگان رئیس جمهور را در این سفر همراهی نخواهند کرد.
نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب تصریح کرد: با توجه به مشکلات استان، احساس می کنیم همراهی نمایندگان در سفر رئیس جمهور در واقع شرکت در پروژه عوام فریبی است. وی تاکید کرد: اگر این درخواست ها تصویب شود نمایندگان، رئیس جمهور را در سفر همراهی خواهند کرد.  
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
متاسفم برای عقب ماندگی این شهر
عبد الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
باسلام امروز دراستادیوم کرمانشاه استاندارمحترم درحد یک دقیقه هم صحبت مفیدنکردند وریاست محترم جمهوری هم ره آوردی ویابرنامه های برای استان محروم وملت نجیب وجوانان بیکارکرمانشاه نداشتند نمایندگان باید زبان گویا ی مردم باشند وازحقوق بربادرفته سالیان این استان دفاع کنند تازیرباردین آرای مردم نباشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار