مدیرعامل مجتمع صنعتی زاگرس تایر:
مدیرعامل مجتمع صنعتی زاگرس تایر گفت: این استان نیازمند داشتن صنایع مهم و راهبردی است و بدین منظور باید گفت که مجتمع صنعتی زاگرس تایر هدیه ای به جوانان کرمانشاهی می باشد.
کد خبر: ۲۶۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 18 July 2016



به گزارش تابناک کرمانشاه :حجت الاسلام حسن روحانی، رییس جمهور عصر امروز در نشست سرمایه گذاری و توسعه استان کرمانشاه که با حضور بسیاری از کارآفرینان و سرمایه گذاران این خطه برگزار شد، قراردادی به ارزش 130 میلیون یورو تحت عنوان تسهیلات فاینانسی از طریق بانک صنعت و معدن با میترا فرزادنیا؛ مدیرعامل و سرمایه گذار مجتمع صنعتی زاگرس تایر منعقد کرد.
در این جلسه، میترا فرزادنیا، سرمایه گذار و مدیرعامل مجتمع صنعتی زاگرس تایر با اشاره به اینکه این کارخانه متعلق به جوانان و مردمان این خطه از ایران است، اظهار کرد: انشالله با حمایت دولت بتوانیم هرچه سریع تر این مجتمع عظیم را در استان کرمانشاه برای مهار بیکاری راه اندازی کنیم.
وی با اشاره به اینکه امروز بیکاری اصلی ترین دغدغه هر خانواده کرمانشاهی است، بیان داشت: این استان نیازمند داشتن صنایع مهم و راهبردی است و بدین منظور باید گفت که مجتمع صنعتی زاگرس تایر هدیه ای به جوانان کرمانشاهی می باشد.
مدیرعامل مجتمع صنعتی زاگرس تایر افزود: این مجتمع بزرگ در زمینی به مساحت 65 هکتار احداث خواهد شد و انشاالله بتوانیم در مدت زمان 18 ماه آن را راه اندازی کنیم.فرزادنیا تاکید کرد: مجتمع صنعتی زاگرس تایر به صورت مستقیم زمینه اشتغال 2500 نفر را ایجاد خواهد کرد و بصورت غیرمستقیم نیز اشتغالزایی در حدود 10 هزار نفر برای کرمانشاهیان به دنبال خواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه کارهای زیربنایی این طرح بزرگ و کلیدی در استان کرمانشاه در حال انجام است، گفت: تمامی نیروها و کارکنان مجتمع صنعتی زاگراس تایر از جوانان و نیروی کار بومی است و بنده خود را موظف می دانم که برای شهر و استانم کاری انجام دهم.
مدیرعامل مجتمع صنعتی زاگرس تایر با اشاره به اینکه استاندارد تولید این مرکز در حد اروپاست، ادامه داد: این مرکز صنعتی نه تنها می تواند نیاز داخلی را پاسخگو باشد، بلکه بسیاری از بازارهای منطقه را در اختیار خود قرار خواهد داد.
  مدیرعامل مجتمع صنعتی زاگرس تایر گفت: قرارداد خرید ماشین آلات این کارخانه از کشور آلمان منعقد شده است.آمارهای موجود نشان می دهد که مجتمع صنعتی زاگرس تایر از حیث اشتغال یکی از بزرگترین مجتمع های استان و حتی غرب کشور خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار