تابناک از رئیس جمهور پرسید:
درنشست خبری رئیس جمهوربا رسانه ها که در استانداری کرمانشاه برگزار شد خبرنگار تابناک از رئیس جمهور پرسید: چرا راه آهن کرمانشاه- خسروی از طرف دولت معطل مانده است
کد خبر: ۲۶۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 18 July 2016
 






 






درنشست خبری رئیس جمهوربا رسانه ها خبرنگارتابناک پرسید: راه آهن کرمانشاه خسروی که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری می باشد و توجیه اقتصادی،فرهنگی و امنیتی هم دارد چرا تا کنون از طرف دولت معطل مانده است ؟   استاندار محترم ایده راه آهن  شمال غرب –بندر امام خمینی را مطرح کردند و با استقبال وزیر راه وشهرسازی هم مواجه شد.نظر حضرتعالی نسبت به این پروژه چیست ؟
 رئیس جمهور در پاسخ گفت:دولت طرح های مختلف راه آهن را در دستور کار قرار دارد یکی از کارهایی که مادر اولویت قرار دادیم توسعه راه آهن بودودر این زمینه کار بزرگی در این دولت انجام گرفته است.چه بخش هایی که نهایی شده وچه بخش هایی که الان در حال اجرایی و عملیاتی شدن است.
 دکتر روحانی ادامه داد:درپنج استان راه آهن در دستورکاردولت قرار داردویکی از آنها کرمانشاه است .فعلا ما بحث اتصال ملایر به کرمانشاه را داریم .اول این را باید انجام دهیم و عملیاتی کنیم والبته کرمانشاه خسروی هم جزءبرنامه هست.ولی در این سفرماطرح هایی را اعلام می کنیم .که در سال 95یا96 اجرایی می شود.
  رئیس جمهورافزود:مابرای تکمیل راه آهن ملایر به کرمانشاه هم مشکلات فراوانی از نظر اعتبارداشتیم .سازمان مدیریت از جاهای دیگر اعتبار لازم یعنی 150میلیارد تومان را تامین کرد تاراه آهن را تکمیل کنیم. این طرح جزءمصوباتی است که در این سفر مورد تاکید است وبدین معنی نیست که کرمانشاه به خسروی انجام نشود.در مرحله بعدی استان به کشورهمسایه هم متصل خواهد شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار