نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:
سید قاسم جاسمی گفت:چشم امیدمردم کرمانشاه به دولت تدبیر و امید است تا وعده هایی را که در سفر کرمانشاه به مردم دادند عملیاتی شود.
کد خبر: ۲۶۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱ 19 July 2016
 










 نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با تابناک گفت:در خصوص دستاورد های سفر هیئت دولت در ابتدا تشکر می کنیم از دولت تدبیر وامیدو نگاه ویژه ای که به شهرشهید پرور کرمانشاه داشتند.مردم کرمانشاه چشم امیدشان به آن است که دولت به وعده هایی که از قبل ودر طول سفر داده عمل کند.
سید قاسم جاسمی اظهارکرد:همانطور که رئیس جمهور محترم در دیدار مردمی اشاره کردند کرمانشاه نه تنها 7 سال بلکه 10سال درگیرمسائل جنگ بودند .این مشکلات استان کرمانشاه مشکلاتی 37 ساله است که وقتی مادرگیرخرابی های ناشی ازجنگ بودیم این امکان برای استان ها دیگر فراهم بودتا ساختار های اقتصادی خودرا توسعه دهند وپس از جنگ شرایط بازسازی برای ماسخت شد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس افزود :منطقه آزاد تجاری قصرشیرین ،راه آهن غرب،پالایشگاه آناهیتا ومنطقه ویزه اقتصادی اورامانات از مهمترین مطالبات استان بود که دولت دراین خصوص وعده هایی برای اقدام داده است.مابه همراه تمام مسئولین ورسانه ها باید پیگیر باشیم تا ان شاءالله این وعده ها عملی شوند و منشاء خیر وبرکت برای استان باشند.
 سید قاسم جاسمی ادامه داد:با وجود مشکلات بسیار زیادی که استان دارد توقع داشتیم که هیئت دولت حداقل یک هفته در کرمانشاه باشند که متاسفانه در سفر یک روزه فرصت برای طرح بسیاری از مشکلات فراهم نشد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس تاکید کرد :تقاضای دیگر ما این است که اعتبارات سفررابه بودجه سالانه استان مرتبط نکنند وپس از سفر هیئت دولت مردم باید توسعه وبازسازی ونگاه مهربان دولت را لمس کنند.   
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار