استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: آنچه که ما امروز با آن مواجهیم بحران مدیریت در کشور است که حتی مسائل روزمره را هم خوب مدیریت نمی‌کنیم.
کد خبر: ۲۶۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 20 July 2016
 به گزارش تابناک کرمانشاه: اسدالله رازانی در کنگره ملی مدیریت بحران با رویکرد نظام سلامت که در کرمانشاه برگزار شد، گفت: آنچه که ما امروز با آن مواجهیم بحران مدیریت در کشور است که حتی مسائل روزمره را هم خوب مدیریت نمی‌کنیم.
وی با انتقاد از اینکه کارها را با هزینه زیاد به فرجام می‌رسانیم، تاکید کرد: این هزینه گاهی مادی است و گاهی هم هزینه‌های معنوی سنگینی می‌پردازیم که یک هدف کوچک را به سرانجام برسانیم.
رازانی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر دو هزار میلیارد دلار نفت فروختیم و در کشور خرج کردیم، یادآوری کرد: با وجود این هزینه هنوز وسط راه توسعه هستیم، در حالیکه برخی از کشورها دیرتر از ما شروع کردند و حالا جلوتر هستند.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: همه مشکلات را هم نمی‌توانیم به دشمنی‌ها نسبت دهیم، زیرا بسیاری از همین دشمنی‌ها هم مدیریت پذیر بودند.
وی ادامه داد: از یک طرف بحران مدیریت داریم و از سوی دیگر از نظر بحران‌ها و در معرض بحران بودن نیز جزو کشورهای با وضعیت نامناسب در جهان هستیم که این موارد نشان می‌دهد چقدر به مدیریت نیاز داریم.
رازانی بحران در یک کشور را اجتناب ناپذیر دانست و عنوان کرد: خصوصا در کشور ما که یک سوم میانگین دنیا بارش و سه برابر آن تبخیر داریم بحران آب، خشکسالی، آتش‌سوزی و گرد و غبار بسیار محتمل است.به گفته این مسئول، برخی از بحران‌ها قابل پیش‌بینی و پیشگیری هستند، اما برخی از آنها مانند از بین رفتن صدها نفر در فاجعه منا غیرقابل پیش‌بینی بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار