سپاه نبی اکرم :
معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: نمایش رزمی «افلاکیان» با محوریت عملیات مرصاد به مدت ۳ شب در اردوگاه توحید کرمانشاه برکزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 20 July 2016
   به گزارش تابناک کرمانشاه سرهنگ مجتبی بیاتی در نشست برنامه‌های سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه اظهار داشت: برنامه‌های سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد باید باشکوه‌تر برگزار شود و اگر این عملیات‌ها را دنبال نکنیم دیگران به نام خود عملیات مرصاد را مصادره می‌کنند.
سرهنگ بیاتی تصریح کرد: سمنان از ۲ ماه پیش رایزنی کرده تا در روز عملیات مرصاد ۱۰ هزار نفر را به منظور حضور در برنامه‌های یادمان مرصاد اعزام کند اما اعلام کردیم که ظرفیت حضور ۱۵۰۰ نفر بیشتر نیست.
معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: اگر دیر اقدام کنیم دیگران وقایع دفاع مقدس را به نام خود ثبت می‌کنند و حق کرمانشاه ضایع می‌شود.
 وی ضمن بیان خاطراتی از یک افسر عراقی به نام سرهنگ ستاد عراقی صابر اللامی به دیدار رجوی سرکرده منافقین و صدام طی روزهای پیش از شکست منافقان در عملیات مرصاد اشاره کرد.
سرهنگ بیاتی  خواستار برجسته شدن عملیات مرصاد در دو محور شد و افزود: منافقان از ابتدای ورود در سرپل دهاب، دالاهو، اسلام آبادغرب تا نقطه چهارزبر دست به کشتارهای زیادی زدند و جنایات منافقان نباید هرگز فراموش شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه بیان کرد: رشادت‌های ملت ایران در عملیات مرصاد نیز باید برجسته شود و هر کسی بر اساس توان خود در بیان وقایع دفاع مقدس سهیم باشد.
سرهنگ بیاتی تاکید کرد: باید سالگرد عملیلت مرصاد را همچون بازی دراز کشوری کنیم و سال آینده تدارکی اندیشیده شود تا از سراسر کشور برای گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد در کرمانشاه حضور یابند. این مسئول در تشریح برنامه‌های سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه در سالروز عملیات مرصاد گفت: نمایش رزمی افلاکیان به مدت سه شب در اردوگاه توحید ساعت ۲۱:۳۰ با محوریت عملیات مرصاد برگزار و پیش بینی حضور ۲ هزار مهمان راهیان نور را داریم.
وی از برپایی ۳ ایساتگاه صلواتی گسترده در مبادی ورودی شهر در سالروز عملیات مرصاد خبر داد و بیان کرد: تهیه سه هزار بسته فرهنگی، تبلیغات محیطی، حضور روحانیون در برنامه‌های سالروز عملیات مرصاد از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.
سرهنگ بیاتی همچنین از برگزاری جشن بزرگ عملیات مرصاد در ورزشگاه حضرت امام خمینی(ره) کرمانشاه خبر داد و گفت: در دهستان‌هایی نیز که شهید عملیات مرصاد دارند باید به طور برجسته برنامه‌هایی در نواحی یا بسیج عشایر برگزار شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: جلسه ای برای روز ۲۵ یا ۲۶ مرداد برای برنامه‌های سالروز ورود آزادگان و حماسه مردم پاوه برگزار شود.
وی همچنین بیان کرد: در حال حاضر زائران راهیان نور از ۵ استان در کرمانشاه حضور دارند و مراسمی در یادمان مرصاد در روز چهارم ساعت ۱۸ برگزار می شود.
 معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: سخنران سالروز عملیات مرصاد سردار شادمانی خواهد بود همچنین مراسمی در مزار شهدای اسلام آبادغرب برگزار می‌شود. وی خواستار پیگیری دیدار با مقام معظم رهبری در روز ملی کرمانشاه به عنوان یک مطالبه عمومی شد و گفت: ارشاد مصوبه شورای فرهنگ عمومی در این خصوص را پیگیری کند.
سرهنگ بیاتی افزود: تلاش کردیم تا دعای ندبه کشوری به مناسبت عملیات سالروز مرصاد با سخنرانی پناهیان و مداحی حدادیان در کرمانشاه برگزار شود که شب گذشته این برنامه لغو شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار