از تیرماه سالجاری؛
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از اعمال ممنوعیت تردد برای تاکسی های فرسوده خبر داد .
کد خبر: ۲۶۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 24 July 2016
 به گزارش تابناک، سجاد سلیمانی با اشاره به نامه قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، سن فرسودگی تاکسی را 10 سال عنوان و تأکید کرد: با توجه به محدودیتهای قانونی موجود جهت تردد تاکسی های فرسوده نیروی محترم انتظامی موظف است از تردد تاکسی های فرسوده با سن بیش از میزان اعلام شده جلوگیری نماید.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: همچنین سازمان تاکسیرانی نیز مکلف است در صورت عدم اقدام مالکین خودروهای فرسوده برای دریافت خودروی جایگزین از ابتدای تیرماه سالجاری از صدور پروانه بهره برداری برای ناوگان حمل و نقل خودداری نمایند.
وی با تأکید بر اینکه شرط فعالیت موقت این تاکسی ها، ثبت نام و ارائه مدارک دال بر ثبت نام در سامانه ثبت نام  می باشد، افزود: در غیر اینصورت سازمان تاکسیرانی از ارائه یا تمدید کارت شهری تاکسی های فرسوده خودداری می نماید لذا مالکان تاکسی های فرسوده باید هرچه زودتر نسبت به ثبت نام جهت نوسازی خودروی خود اقدام کنند تا خودرویشان متوقف نگردد و از ادامه قعالیت باز نمانند.
به گفته سلیمانی در اين طرح 200ميليون ريال وام با نرخ 16 درصد با باز پرداخت طي 48 ماه و 50 ميليون ريال هم براي اسقاط تاکسي فرسوده به تاکسي داران پرداخت مي شود.
وي مدارک لازم براي ثبت نام را شامل اصل سند خودرو (برگ سبز)، اصل کارت خودرو، اصل کارت ملي مالک خودرو، اصل پروانه بهره برداري، اصل پروانه فعاليت ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار