مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: برای رفع مشکل تأمین آب شرب شهر هرسین طرح‌های مختلفی تهیه شده که برای عملیاتی شدن نیازمند تامین اعتبار است
کد خبر: ۲۶۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴ 25 July 2016












 .به گزارش تابناک از کرمانشاه، منصور کیاور اظهار داشت: برای رفع مشکل تأمین آب شرب شهر هرسین طرح‌های مختلفی تهیه شده که برای عملیاتی شدن نیازمند تامین اعتبار است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه بیان کرد: بر اساس پیگیریهای به عمل آمده طرح میان مدت تأمین آب شهر هرسین با حفاری چند حلقه چاه عمیق در حاشیه رودخانه گاماسیاب با خط انتقال آب حدود 20 کیلومتر در دست مطالعه است.
کیاور پیرامون اقدامات انجام شده توسط شرکت آب منطقه‌ای استان افزود: طرح بلند مدت شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با احداث سد برای رفع مشکل آب شهر هرسین نیز در دست مطالعه است.
وی با بیان اینکه برای تسریع در تأمین آب شرب سالم برای شهر هرسین نیازمند اعتباری بیش از 60 میلیارد ریالی هستیم، عنوان کرد: طرح کوتاه مدت تصفیه‌خانه اضطراری نیز با پیگیریهای مستمر شرکت آبفای با تهیه اطلاعات، مشخصات فنی و غیره در دست اقدام است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه اظهار کرد: اقدامات مناسب در سال 95 به محض تخصیص اعتبار انجام می‌شود تا طرحها قبل از بروز مجدد مشکل برای ساکنان شهر هرسین مورد بهره‌برداری قرار گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار