به‌مناسبت عملیات غرورآفرین مرصاد:
رئیس هیات ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای استان کرمانشاه از برگزاری همایش یک‌هزار نفری باستانی‌کاران کرمانشاه در استادیوم آزادی خبر داد و گفت: موارد معنوی و دینی در ورزش پهلوانی نهادینه شده است.
کد خبر: ۲۶۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 26 July 2016


به گزارش تابناک به نقل از فارس ، سالار احمد‌زاده اظهار داشت: ورزش پهلوانی به‌عنوان یک ورزش الگو است که در آن موارد معنوی و دینی نهادینه شده است لذا در راستای ترویج و گسترش ورزش‌های پهلوانی و زورخا‌نه‌ای باید گام بر‌داریم.
وی به برگزاری همایش بزرگ ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای به میزبانی هیات ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: به‌ مناسبت سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد و همچنین روز ملی کرمانشاه این همایش بزرگ برگزار می‌شود.
رئیس هیات ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه این همایش امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، تصریح کرد: دومین دوره برگزاری همایش یک‌هزار نفری باستانی‌کاران کرمانشاهی امروز ساعت 19 و 30 دقیقه با حضور علاقه‌مندان به ورزش پهلوانی در ورزشگاه آزادی این شهر اجرا می‌شود.
این مسؤول به توزیع بلیت‌های قرعه‌کشی در بین خانواده‌های علاقه‌مند به ورزش باستانی در ورزشگاه آزادی خبر داد و گفت: در این مراسم با توزیع بلیت‌های قرعه‌کشی به قید قرعه بین خانواده‌های ورزش‌دوست کرمانشاهی حاضر در استادیوم، لوازم‌خانگی هدیه داده می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار