مسئول مدیریت مصرف برق کرمانشاه:
مسئول مدیریت مصرف برق استان کرمانشاه گفت: خاموشی‌های بدون برنامه و ناخواسته شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۲۶۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 26 July 2016

 به گزارش تابناک به نقل از نسنیم،  بهرام حاتمی با اشاره به عدم خاموشی‌های با برنامه در سال قبل اظهار داشت: با همکاری مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان و ادامه آن تاکنون خاموشی با برنامه اعمال نشده و برای تابستان بدون خاموشی تلاش می‌شود.
مسئول مدیریت مصرف برق استان کرمانشاه با اشاره به تعداد 714 هزار مشترک شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: از این تعداد 84 درصد مشترکان بخش خانگی هستند که سهم مصرفی 42 درصدی برق را دارند.
حاتمی افزود: هم اکنون 78 هزار و 540 مشترک تجاری استان کرمانشاه 11 درصد و 21 هزار و 420 مشترک بخش عمومی 18.8 درصد از برق تولیدی استان را مصرف می‌کنند.
وی به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و خاموشی‌های بدون برنامه اشاره و عنوان کرد: 7140 مشترک بخش کشاورزی 14.8 درصد و 3570 مشترک صنعتی 11.17 درصد از سهم برق مصرفی را از آن خود کرده‌اند.
این مسول با بیان اینکه برخی از ادارات نیز با شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در دیگر پیک بار همکاری دارند گفت : این ادارات برخلاف دیگر مشترکان از ساعت 11 تا سه بعد از ظهر با این شرکت در راستای جلوگیری از خاموشی‌های با برنامه تلاش می‌کنند.
وی همکاری مشترکان خانگی را مناسب و مثمرثمر اعلام و خاطرنشان کرد: در صورتی که ادارات 10 درصد از برق مصرفی خود را در پیک بار مذکور کاهش دهند مشمول پاداش می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار