انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه:
پوسترهای لهستان هم‌زمان با دهمین سالگرد تاسیس انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه، در نگارخانه‌ی میرزا رضا کلهر افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 26 July 2016

به گزارش  تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ نمایشگاه پوسترهای لهستان هم‌زمان با دهمین سالگرد تاسیس انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه، روز ۹ مردادماه، در نگارخانه‌ی میرزا رضا کلهر افتتاح خواهد شد.
براساس این گزارش؛ نمایشگاه میزبان رادوسلاو زادوفسکی، کاردار فرهنگی سفارت لهستان در ایران و پریسا تشکری، طراح گرافیک و یکی از برنامه‌ریزان این نمایشگاه خواهد بود.
نمایشگاه پوسترهای لهستان شامل پوسترهایی از طراحان گرافیک معاصر لهستان می‌باشد که از صبح روز ۱۰ مرداد آماده‌ بازدید عموم است.
دهم مردادماه روز تاسیس انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه است که به روز گرافیک کرمانشاه شناخته می‌شود و انجمن هرساله با دعوت از اساتید برجسته‌‌ی کشور و برگزاری جشنواره‌های سراسری، کارگاه‌های تخصصی و نمایشگاه‌های متفاوت، این روز را گرامی می‌دارد.
 آرمان احمری، مدیر روابط عمومی انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه، با اعلام این خبر عنوان کرد:« با هماهنگی‌های به عمل آمده با سفارت لهستان، علاوه بر مجموعه پوسترها، آثار ویدئو آرت استودیو نویکی که یکی از استودیوهای پیشتاز در لهستان به شمار می‌رود نیز، هم‌زمان با نمایشگاه، به مدت یک هفته در نگارخانه‌ی‌ میرزا رضا کلهر به نمایش عموم در می‌آید.»

پروژه‌ی «هفته‌ی طراحی گرافیک لهستان در تهران» پیش از این با حمایت سفارت لهستان، در موزه‌ی‌ هنرهای معاصر تهران و بنیاد لاجوردی، با تلاش‌های پریسا تشکری و رنه واوژگویچ طراح و نمایشگاه‌گردان لهستانی در اردیبهشت ۱۳۹۵برگزار شده بود که روزرنگ نیز یکی از حامیان این پروژه بود.
احمری افزود:«این پروژه پوسترهایی متفاوت از آنچه تا کنون از طراحی گرافیک لهستان در ذهن همگان نقش بسته در معرض دید مخاطبین قرار می‌دهد و استاد لکس دروینسکی، گِژگُاژ لاشوک، اولا نیپسویی و همچنین مارچین نویکی و کاشا نِستروویچ از استودیوی نوویکی طراحان دعوت شده به این رویداد هستند.»
نمایشگاه پوسترهای جدید لهستانی، توسط رادوسلاو زادوفسکی، کاردار فرهنگی سفارت لهستان در ایران، افتتاح می‌شود و ایشان به همراه پریسا تشکری در روز دهم مرداد نشستی با حضور طراحان گرافیک کرمانشاه خواهند داشت. گل فروشی تورج و شیرینى فروشی تابان ٢ از حامیان دیگر این برنامه در کرمانشاه خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار