مدير كل راه و شهر سازي استان؛
مدير كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه:تحويل 5800 واحد از خانه هاي مهر در سال 94 به متقاضيان،عملكرد در اين حوزه را بالاتر پيشرفت ميانگين كشوري قرار داد.
کد خبر: ۲۶۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 27 July 2016

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه،مهندس عبداله بهادري ضمن اشاره به تحويل 5800 واحد مسكن مهر در سال 94 و البته قرار گرفتن عملكرد اين حوزه در رتبه هاي مطلوب كشوري از تلاش براي تحويل 6000 واحد ديگر در سال 95 خبر داد.
مهندس بهادري تصريح كرد:بنا به تاكيد مقام عالي وزارت در اجراي هرچه سريعتر واتمام پروژه هاي مسكن مهر،راه و شهر سازي استان كرمانشاه قصد دارد تا پايان سال جاري كليه پروژه هاي بدون معارض در اين حوزه را به متقاضيان تحويل دهد.
مدير كل راه و شهر سازي افزود:مسكن مهر استان در شهر هاي بالاي 25 هزار نفر جمعيت،23813 واحد و در شهر هاي پايين تر از جمعيت مذكور،36313 واحد افتتاح داشته واين تعداد ،افتتاح بيش از 68 درصد از كل واحدهاي موجود در استان را نشان ميدهد.
بهادري در ادامه اين خبر تصريح كرد:كل واحدهاي باقي مانده بيش از 90/5 درصد پيشرفت فيزيكي دارند كه در صورت رفع معارض هاي موجود به سرعت تحويل داده خواهندشد.
از آغاز فعاليت دولت يازدهم تا كنون 24877 واحد مسكن مهر در غالب 72 پروژه در استان كرمانشاه افتتاح و به متقاضيان تحويل داده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار