گزارش تابناک؛
تعطیلی کارخانه قند "گل مهرغرب" در کرمانشاه 200 کارگر را در آستانه بیکاری قرار می دهد.
کد خبر: ۲۶۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 27 July 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، روز و هفته در این استان نیست که تعطیلی و یا در شرف بودن تعطیلی کشیده شدن کارخانه ای در خطه نیاشیم.

چند روز پیش کارخانه قند "گل مهر غرب" متعلق به خلیلی تنهاست که این روزها به معنای واقعی تنهاست

چند روزی پیش دقیق29 تیرماه سالجاری بود که این کارخانه عظیم قند که از نوع خود بزرگترین کارخانه قند استان کرمانشاه و دومین کارخانه کارخانه قند ایرانی می باشد که به دلایل مالی و افزایش بی دلیل و بی جواب قیمت مواد اولیه همانند شکر، آن را به تعطیلی کشاند.

خلیل تنها مدیرعامل این کارخانه در این باره به خبرنگار تابناک در کرمانشاه گفت: این کارخانه به 3 فاز تقسیم شده است که فاز اول با سرمایه اولیه کار خود را شروع کرد ولی فازهای دوم و سوم به دلیل مشکل بودجه ای همچنان بدون استفاده می مانده است.

عمر این کارخانه که کمتر از یک سال می باشد، در نوع خود از صنایع جوان این خطه دست که به یکباره گرد پیری بر روی آن می نشیند.

تولیدات این کارخانه در صورت فعالیت درست و استانداد, باید روز تولید 80 تن قند کتابی باشد، وی نوسانات بازار شکر دست و پای مسئولان کارخانه گل مهر را کاملا از پشت بسته است.

مدیرعامل این کارخانه می گوید: این کارخانه از اعتبار شخصی به مبلغ 75 میلیارد تومان برای راه اندازی فاز اول هزینه شده است و مقرر شده بود که دولت مابقی کمکها را به ما داشته باشد تا بتواینم زمینه اشتغال را بالا ببریم.

گلایه دیگر خلیل تنها از قول و وعده های غیر واقعی مسئولا ارشد استان است.

وی عنوان کرد: استاندار محترم در جلسه ای که رییس جمهور با کارآفرینانان برتر کرمانشاه داشتند، اعلام کرد که درب اتاق کارش بر روی کارآفرینان باز است، ولی بنده و سر همکاران چندماه می باشد که پشت درب های بسته استانداری کرمانشاه منتظر جواب درخواست هایمان می باشیم.

تنها از نوسان بازار شکر می گوید و افزود: قیمت شکر هر روز نوسانی شده است و در یک ماه 800 توان گران می شود و فروشنده برای 3100 تومان فاکتور می کند، حال ما چگونه تولید کنیم یه تولیداتمان ادامه بدهیم؟؟

وی اعلام کرد: مسئولان بیایند و علت اصلی این گرانی و نوسان در بازار شکر راشفاف برای مردم بگویند و از جواب های بی منطق دوری کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سارا کتیرایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
بنده از پرسنل این کارخانه می باشم .لازم میبینم که اطلاعات فوق را کامل کنم. 1- تعداد کارکنان این مجموعه فقط 50 نفر می باشد.2- کارخانه به لطف وام بانکی که از دستور آنرا اتاق بازرگانی داده است همچنان سرپا می باشد . 3- مشکل عدم تولید 80 تن در روز این کارخانه نه به علت افزایش قیمت شکر بلکه به دلیل مشکل فنی در خط تولید آن می باشد که متاسفانه از زمان نصب قطعا تا کنون کارخانه با این مشکل دست به گریبان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار