مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه:
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه روزانه نزدیک به صد تن گوشت مرغ مصرف می شود
کد خبر: ۲۶۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 27 July 2016

به گزارش تابنک در کرمانشاه، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه روزانه نزدیک به صد تن گوشت مرغ مصرف می شود اظهار کرد: این روزها شاهد افزایش قیمت مرغ در بازار استان هستیم که این به دلیلی برخی از تغییر ات در کار تولیدکنندگان دارد.

مهندس اسماعیل پرویزی‌فر تاکید کرد: اولین و اصلی ترین علت این امر را می توان کاهش قابل توجه جوجه ریزی توسط مرغداران این استان دانست.

وی اعلام کرد: مرغداران به دلیل اینکه مدتی در بازار قیمت گوشت مرغ کاهش یافته بود، این روزها برای جبران بخشی از زیان هایشان اقدام به کاهش جوجه ریزی کرده اند و این امر خودبه خود افزایش قیمت مرغ را به دنبال داشته است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه تاکید کرد: یکی دیگر از علل این امر افزایش ذرت که یکی از نهاده های اصلی مرغدارای است، می باشد.

پرویزی فر با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از افزایش قیمت مرغ در سردخانه های استان مرغ منجمد به اندازه کافی ذخیره شده است، گفت: این ظرفیت را داریم تا در صورت وجود تقاضا روزانه بین 20 تا 30 تن مرغ منجمد را در استان توزیع کنیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار