در سالروز شاهد امام جعفر صادق (ع):
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه از تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۲۶۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 27 July 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه، سرهنگ پاسدار مرادعلی محمدی اظهار کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای والامقام روز شنبه نهم مرداد که مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) است، برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: یکی از این شهدای والامقام 23 ساله بوده و در عملیات کربلای چهار و در منطقه عملیاتی 'ام الرصاص' و شهید دیگر نیز 19 ساله بوده و در عملیات والفجر هشت و در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نایل آمده اند.

سرهنگ محمدی افزود: مراسم تشییع پیکر این دو شهید والامقام ساعت 10 صبح روز شنبه نهم مرداد ماه از مقابل مسجد آیت الله بروجردی آغاز و تا مسجد جامع ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه مراسم تدفین یکی از این شهدای والامقام ساعت 11 و 30 دقیقه روز شنبه در محل حوزه علمیه امام خمینی (ره) تدفین خواهد شد، یادآور شد: مراسم تدفین دیگر شهید متعاقبا به اطلاع مردم شهید پرور و شریف کرمانشاه خواهد رسید.

وی در پایان از مردم شهید پرور استان برای شرکت در مراسم تشییع و تدفین این دو شهید والامقام دعوت به عمل آورد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار