روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمانشاه خبر داد:
روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: اپلیکیشن فایبرنت برای کلیه مشترکین شرکت مخابرات استان کرمانشاه راه اندازی شده است.
کد خبر: ۲۶۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 27 July 2016


حسین آتشکاری در گفتگو با خبرنگار تابناک در کرمانشاه اظهار کرد: شرکت مخابرات کرمانشاه برای بهبود ارائه سرویس و خدمات اینترنت پرسرعت به مشترکین محترم اقدام به راه‌اندازی برنامه تحت پوشش گوشی‌های هوشمند نکرده است.

مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمانشاه تاکید کرد: اپلیکیشن فایبرنت که در دو نسخه اندروید و iOS ارائه شده، راهکاری ساده و امن برای انجام پرداخت‌های اینترنتی شما می‌باشد که از طریق آن می‌توانید اینترنت ADSL خود را مدیریت کنید.

وی عنوان کرد: مشترکین محترم اینترنت پرسرعت مخابرات کرمانشاه می‌توانند با استفاده از این سامانه نسبت به دریافت سرویس‌های همانند خرید حجم و تمدید سرویس، بررسی میزان اعتبار باقی مانده (حجم و روز)، خرید شارژ برای تلفن همراه، امکان مشاهده لیست تمامی تراکنش‌ها(موفق، ناموفق، لغو شده) و ... اقدام نمایند.

مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمانشاه تاکید کرد: مهمترین ویژگی‌های اپلیکیشن فایبرنت شامل کم حجم با کارایی بالا، سادگی و آسانی در استفاده، ارائه خدمات متنوع بر بستر اینترنت، راهنمای قوی و جامع، طراحی ظاهری کاربرپسند، امن و مطمئن و ... می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: مشترکان می توانند نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن فایبرنت برای مشترکین مخابرات استان کرمانشاه را از طریق لینک http://land.fibernet.ir/app/ دریافت کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار