جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش:
جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش گفت: ایران اسلامی از قدرت نظامی و وجود مقام معظم رهبری بهره‌مند است که منافقین کوردل در عملیات مرصاد به‌همین دلیل با ذلت و خواری شکست خوردند.
کد خبر: ۲۶۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 28 July 2016
به گزارش تابناک- امیرعلی حاجی‌لو اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس ایران در جنگی تحمیلی با پشتیبانی غرب و ‌شرق، دشمنی‌های استکبار و اقدامات ضدبشری منافقین کوردل نتوانست ذره‌ای خدشه بر اهداف بلندمدت استوار و مقدس نظام جمهوری وارد کند.
وی با اشاره به خنثی شدن توطئه‌های منافقان و دشمنان اسلام در عرصه‌های مختلف، به‌ویژه در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله که چهره واقعی و منحوس آنان را به جهان نشان داد، گفت: صدام قبل از آغاز عملیات مرصاد، سخنرانی کذبی با خیال باطل مبنی بر ساقط کردن انقلاب اسلامی توسط منافقین و با برخورداری از حمایت مردم انجام داد.
حاجی‌لو خاطرنشان کرد: فتنه منافقین و توطئه‌های شوم دشمنان با هوشیاری نیروهای مسلح، ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و مردم ولایت‌مدار منطقه خنثی و نقشه‌های استکبار نیز نقش بر آب شد.
جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش تاکید کرد: کشور ایران و استان کرمانشاه از قدرت و صلابت نظامی و پشتیبانی مقام معظم رهبری بهره‌مند است که منافقین کوردل و خودفروش به‌همین دلیل با ذلت و خواری شکست خوردند.
این فرمانده ارشد نظامی با تشریح عملیات غرورآفرین و ظفرمند مرصاد به رشادت و حمایت‌های گسترده مردم کشور، به‌ویژه استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: ایثارگری و شهامت فرماندهان نظامی، به‌ویژه شهید صیاد شیرازی که هدایت نیروهای هوانیروز عملیات را بر عهده داشت، توانست با درایت و ارشاد تیزپروازان هوانیروز کنترل عملیات را به‌دست گرفته و نهایتا با مدیریت مقتدرانه پیروزی در منطقه را رقم بزند.
این مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای عملیات مرصاد، تصریح کرد: پایان جنگ با پشتیبانی و رهنمودهای بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی موجب کسب دستاوردهای مهم و ارزشمند اتحاد و هوشیاری برای کشور شد و پیروزی حتمی را نصیب کشور ایران کرد.
به گفته جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش، پیروزی در منطقه و ثبت روز ملی کرمانشاه به‌عنوان برگی زرین در تاریخ با بهره‌مندی از عنایت الهی و رشادت رزمندگان اسلام رخ داد.وی تاکید کرد: نیروهای مسلح و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند که در شرایط فعلی راه ثابت ارزش‌های انقلاب را در پیش گرفته و با حمایت از مظلومان جهان و پیروی از خط و مشی نظام مقدس جمهوری اسلامی تا دست‌یابی به آرمان بلند گسترش اسلام در سراسر جهان تلاش می‌کنند.  
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار