روابط عمومی شرکت آبفار کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه بر ضرورت اصلاح تعرفه‌ها در بخش آب تاکید کرد و گفت: عدم توجه به این ضرورت و عدم مدیریت آن از دیدگاه اقتصادی توسط کارشناسان می‌تواند شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی را با چالش جدی‌تری در آینده مواجه سازد.
کد خبر: ۲۶۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 28 July 2016
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه ، مهندس شهبازی در جلسه کارگروه مدیران امور مشترکین منطقه 4 به میزبانی شرکت آبفار استان کرمانشاه و با حضور مدیران امور مشترکین شرکت‌های آبفار کهگیلویه و بویراحمد، لرستان ، کردستان ، چهارمحال و بختیاری و ایلام  با موضوع بررسی آیین‌نامه عملیاتی و شرایط عمومی تعرفه‌های آب و فاضلاب ، اظهار داشت: عدم توجه به این ضرورت و عدم مدیریت آن از دیدگاه اقتصادی توسط کارشناسان مشترکین می‌تواند شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی را با چالش جدی‌تری در آینده مواجه سازد.
وی افزود: از بین رفتن منابع آبی، درخواست‌های رو به تزاید در بخش آب  و افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری تاسیسات آب و فاضلاب در حالی‌که درآمدها ثابت مانده، از جمله دلایلی هستند که لزوم بازنگری در تعرفه‌های آب و فاضلاب را می‌طلبد.  
 علی پژمان مدیر اداره امور مشترکین آبفار استان کرمانشاه گفت : زیانده بودن شرکت‌های آبفار و مصرف بی‌رویه آب از چالش‌های پایین بودن تعرفه‌های آب و فاضلاب است.
وی در پایان افزود: قیمت تمام شده هر متر مکعب آب تولیدی بیشتر از 10 هزار ریال بوده، در حالی‌که متوسط آب‌بهای مشترکین خانگی در بخش روستایی کمتر از 3 هزار ریال است که این مسئله نیازمند راه حل جدی‌تری در راستای اصلاح تعرفه‌ها است. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار