سخنگوی شورای شهر کوزران مطرح کرد :
داود امامی سخنگوی شورای شهر کوزران در جلسه شورای شهرستان کرمانشاه به تشریح مطالبات مردم کوزران در سفر آتی رئیس جمهور به کرمانشاه پرداخت.
کد خبر: ۲۶۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 30 July 2016
به گزارش تابناک کرمانشاه مهندس امامی در جلسه شورای شهرستان کرمانشاه گفت : کوزران سنجابی یکی از مناطق محروم ولی مستعد توسعه است که نیازمند توجه ی ویژه مسئولین عالی کشور است.
وی افزود : در صورت ایجاد تمهیداتی در این شهر و توجه مضاعف به زیرساختهای خدماتی و اداری و همچنین ارتقای راه ها می توان آتیه ای متفاوت برای کوزران متصور گردید.
امامی در ادامه افزود : عمده ی اهالی کوزران سنجابی به زراعت مشغولند و لازمه ی توسعه ی کشاورزی ، تامین آب و نیز ایجاد صنایع تبدیلی است .
سخنگوی شورای شهر کوزران اضافه کرد:متاسفانه در جوار کوزران و در کمتر از 15 کیلومتر سد آزادی در دولت گذشته احداث شد اما هیچ بهره ای برای کوزران نداشت و این در حالیست که زمانی که طی جلساتی با مسئولین استانی و حتی وزارتخانه به این امر پرداختیم اما عنوان داشتند که از نقطه ای دیگر در نزدیکی کامیاران قصد دارند برای کوزران تامین آب نمایند که این موضوع کمی عجیب است.
امامی خاطرنشان ساخت : ساماندهی و روکش آسفالت جاده های کوزران به گهواره و کوزران به خورنه و نیز دو بانده نمودن مسیر کوزران به سراب نیلوفر ، همچنین آسفالت جاده های روستایی از جمله مطالبات بخش کوزران در حوزه ی راه است .
وی در ادامه گفت : همچنین احداث و آسفالت جاده ی کوزران - ثلاث باباحانی از طریق مسیر روستای عباس آباد به روستای باباکوسه و سپس هلول میتواند زمینه ی تحول را در کوزران به همراه داشته باشد.
سخنگوی شورای شهر کوزران گفت : از دولت تدبیر درخواست داریم در جهت ارتقای جایگاه شهری کوزران با تخصیص اعتبارات بیشتر در حوزه شهرداری و همچنین تکمیل پروژه فاضلاب شهری کوزدان که سالهاست بدلیل عدم اختصاص اعتبارات رها شده توجه ی لیشتری داشته باشند.
این عضو شورای شهر کوزران در ادامه ابراز داشت : در نظر گرفتن اعتباراتی جهت ایجاد منطقه گردشگری سراب قره دانه ، می تواند به ظهور مکانی مناسب برای هم استانی های عزیز در زمان اوقات فراغت منجر گردد.
امامی گفت : امروز جوانان کوزران عمدتا بدلیل بیکاری و نبود زمینه های اشتغالزایی راهی غربت شده اند تقاضای چاره اندیشی را در این راستا داریم.وی افزود : باتوجه به موقعیت کوزران بعنوان نقطه اتصال چندین شهر و فاصله ی مناسب 50 کیلومتری با مرکز استان می طلبد که در آن بیمارستان احداث گردد یا حداقل به مرکز درمان بستر مجهز شود.
امامی در خاتمه مهمترین مطالبه ی مردم کوزران سنجابی را از رئیس جمهور ، ارتقای بخش کوزران به شهرستان و استقرار فرمانداری در شهر کوزران عنوان نمود و گفت : کوزران سنجابی میتواند بعنوان پانزدهمین شهرستان استان کرمانشاه تاسیس گردد زیرا همه ی شاخص های امنیتی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و جغرافیایی و سیاسی را دارد.قطعا با تاسیس شهرستان کوزران از سه راهی گرواتد و انتزاع رویتاهای بالادربند و خالصه از بخش مرکزی کرمانشاه و ارتقای سراب نیلوفر از دهستان به بخش و الحاق به کوزران ، فاکتور جمعیتی را نیز رفع کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار