معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان تصریح کرد: یک جریان خاص دنبال مزیت زدایی و کم ارزش جلوه دادن عملکرد دولت تدبیر و امید هستند.
کد خبر: ۲۷۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 01 August 2016
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان تصریح کرد: یک جریان خاص دنبال مزیت زدایی و کم ارزش جلوه دادن عملکرد دولت تدبیر و امید هستند.

به گزارش ایرنا، محمد ابراهیم الهی تبار روز یکشنبه در نخستین ستاد استانی بزرگداشت هفته دولت اظهار کرد: این جریان تمامی اقدامها و فعالیت های صورت گرفته توسط دولت را به گونه ای در افکار عمومی جلوه داده اند که انگار کاری انجام نشده است.

وی بیان کرد: به عنوان مثال تفسیر افراد همسو با این جریان از برجام، برقراری رابطه ایران با آمریکا است در حالیکه صالحی وزیر سابق امور خارجه در مصاحبه ای اعلام کرد که در دولت دهم آمریکا پیشنهاد با ایران را از طریق کشور عمان مطرح کرد.

وی اینگونه برداشتها و تفاسیر را ظلم به دولت و مردم دانست و افزود: ایجاد افتراق بین آمریکا و کشورهای اروپایی، بستن پرونده ایران در شورای حکام و خارج کردن کشور از ذیل فصل هفت منشور سازمان ملل از افتخارهای این کشور است که در ادولت یازدهم رقم خورد.

معاون استاندار همدان بیان کرد: صمداق عینی تلاش موجه تیم دیپلماسی دولت یازدهم همان تعابیر بحق رهبر فرزانه انقلاب است که تیم مذاکره کننده را افرادی امین، شجاع، متدین و غیور معرفی کردند و یکی از افتخارات کشور محسوب می شود.

الهی تبار افزود: در حالیکه تمام تلاش برخی افراد این است که بگویند برجام دستاوردی نداشته است باید عنوان کرد که افزایش صادرات نفت از 800 هزار به 2.5 میلیون بشکه و تسهیل در امر تجارت از ره آوردهای برجام است.

وی تاکید کرد: همسویان با جریان مزیت زدای از عملکرد دولت در تلاش اند سطح انتظار مردم از دولت را در فرصت زمانی اندک بالا ببرند؛ هر چند مردم به این موضوع واقف هستند ولی باید این مسائل برای آنها بازگو شود.

*** پاک دستی دولت تضمین شده است
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان اظهار کرد: دولت پاک دستی خود را تضمین کرده است با این وجود برخی اقدام به حاشیه سازی با استفاده از انتشار فیش حقوق های نامتعارف کردند.
الهی تبار افزود: دولت در زمینه حقوقو های نامتعارف چگونه برخورد کرد؟ گویا برخی 600 میلیون ریال را بیشتر از سه و 12 هزار میلیارد ریال می دانند.

وی اضافه کرد: آنهایی که اقدام به فضا سازی در زمینه فیش های حقوقی را کردند اگر دغدغه بیت المال دارند چرا در برابر سه هزار و 12 هزار میلیارد واکنشی نشان ندادند.

وی با ذکر اینکه دولت در برابر فیش های حقوقی سکوت نکرد گفت: باید تاریخ مصوبه و مجوزهای نحوه پرداخت چنین حقوق هایی اعلام شود تا افکار عمومی بدانند این موضوع مربوط به چه سالهایی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بیان کرد: هر چند برخی سعی دارند اعلام کنند که دولت مشکل دارد ولی باید به آنها پاسخ داد که دولت حتی در پرداخت حقوق و مزایا کارمندان سال گذشته با مشکل روبرو شد چون در مدت چند سال گذشته بودجه جاری پنج برابر افزایش داشته است.

الهی تبار تاکید کرد: با وجود تنگناهای موجود در منابع مالی اتفاق های مبارکی در این دولت رخ داده با این وجود شمار رسانه هایی که خدمات دولت را بازتاب و انعکاس می دهند اندک است.

*** عملکرد دولت در راستای تحقق شعار سال بازگو شود
وی تاکید کرد: اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت در همدان باید عملکرد دولت یازدهم در راستای تحقق منویات رهبری و پیام نوروزی ایشان بویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی را بازگو کنند.

معاون استاندار همدان گفت: دولت یازدهم با وجود تنگناها توفیق های خوبی داشته که باید در هفته دولت این خدمات رسانه ای شود.

وی بیان کرد: یکی از هنرهای دولت یازدهم استفاده از ظرفیت تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد و سمن ها در بخش فرهنگی است که باید اقدامها و حمایت های صورت گرفته در این حوزه اطلاع رسانی شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: آیا حمایت مرجع تقلید، علما و روحانیون از برنامه های دولت یازدهم در کنار نقدهایی که وجود دارد همتراز با دولت پیشین است؟

الهی تبار تصریح کرد: فضای نقد و نقادی در جامعه بگونه ای است که با کمترین هزینه شخص دوم مملکت را نقد می شود که بسیاری از مطالب و انتقادها فراتر از نقد است.

وی معتقد است اگر جلوی نقد سازنده را بگیرم و فضای نقد در جامعه فراهم باشد بطور حتم می توان از بروز بسیاری از مفاسد جلوگیری کرد.

وی گفت: بسیاری از خدمات دولت از منظر فیزیکی و عمرانی ناملموس است که نمونه آن ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه و فراهم کردن فضایی برای حضور بانشاط سیاسی و اقتصادی تشکلهای مختلف است.

معاون استاندار همدان اظهار کرد: بیان خدمات دولت در این هفته منجر به افزایش سرمایه های اجتماعی می شود هرچند دولت در جریان اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته دنبال مبالغه و بزرگنمایی نیست.

الهی تبار تاکید کرد: همانگونه که از فضای پیش آمده پس از قطعنامه 598 شورای امنیت برای توسعه و آبادانی کشور باید از فضای پسا برجام نیز بهره کافی را گرفت.

وی بیان کرد: هدف از اطلاع رسانی خدمات دولت یازدهم، تقویت نظام جمهوری اسلامی است و دولت بخشی از حاکمیت و مجری سیاستهای نظام است.

هفته دولت از دوم شهریور آغاز می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار