معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان فضای رسانه ای استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ظرفیت رسانه های استان همدان می تواند بهتر و قوی تر از وضع موجود باشد.
کد خبر: ۲۷۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 14 August 2016
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان فضای رسانه ای استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ظرفیت رسانه های استان همدان می تواند بهتر و قوی تر از وضع موجود باشد.

به گزارش ایرنا، محمد ابراهیم الهی تبار افزود: رسالت خبرنگار در جامعه ما رسالت مقدسی است و از ظرفیت رسانه ها و صاحبان قلم می توان در راستای توانمندسازی جامعه بهره برد.
وی با تاکید بر اینکه باید فضا را برای حضور بانشاط اصحاب رسانه فراهم کرد ادامه داد: خبرنگاران باید بتوانند رسالت خود را بدون هیچگونه دغدغه ای انجام دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان اظهار کرد: رسانه های استان همدان رویکرد مناسبی دارند اما ظرفیت فضای این رسانه ها می تواند بهتر از وضع موجود باشد.

الهی تبار بر آسیب شناسی عملکرد و فعالیت رسانه ها تاکید کرد و گفت: باید از حوزه نقد و نقادی برای ایجاد فضای گفت و گوی سازنده در جامعه استفاده و با استفاده از ابزار رسانه در توسعه استان و کشور نقش آفرینی کرد.

وی با بیان اینکه بخشی از ارتقای ظرفیت حوزه رسانه و خبر به حاکمیت باز می گردد اظهار کرد: ظرفیت نظام، اسناد بالادستی، قانون اساسی و برنامه های توسعه ای کشور در حوزه خبر و رسانه بیش از این حرف ها است و می تواند بهتر از وضعیت کنونی باشد.

وی تاکید کرد: هر کس باید نقش خود را در بهبود وضعیت فضای رسانه ای استان و اثربخشی بیشتر حوزه خبر ایفا کند و باید نقش مجموعه دولت به معنای عام آن ، دستگاه های قضایی و نهادهای حاکمیتی و حتی نقش مجموعه رسانه ها در بهبود وضعیت فضای رسانه ای احصا شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان پیشنهاد کرد: در کارگروه رسانه استان به بررسی راهکارهای اثربخشی بیشتر رسانه ها پرداخته و در این زمینه هم اندیشی شود.

شهید صارمی خبرنگار و مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان در 17 مرداد 1377 بعداز دو سال ماموریت در این سرزمین آشوب زده به دست گروهک طالبان به شهادت رسید به این مناسبت این روز در تقویم ملی به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار