معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه مطرح کرد:
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت: افرادی که داوطلب شرکت در سرشماری سال‌جاری به عنوان مامور آمار هستند، باید در سامانه s95.sci.org.ir ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۲۷۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 15 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس ؛مژگان نمکیان اظهار داشت: سامانه ثبت‌نام نیروی انسانی هشتمین طرح نفوس و مسکن در استان کرمانشاه آغاز به‌کار کرده است.
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه با بیان اینکه این ثبت‌نام تا 25 شهریورماه سال‌جاری ادامه دارد، افزود: به منظور جذب نیروی انسانی در راستای اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور سامانه s95.sci.org.ir توسط مرکز آمار ایران برای ثبت‌نام از متقاضیان در نظر گرفته شده است.
وی از افرادی که متقاضی همکاری با دفتر آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه هستند خواست به سامانه ذکر شده مراجعه و فرم درخواست را پر کنند و گفت: افرادی که داوطلب شرکت در این سرشماری به عنوان مامور آمار هستند، باید در سامانه اینترنتی ثبت‌نام کنند.
این مسؤول گفت: متقاضیان پس از ثبت‌نام منتظر باشند که بر اساس اولویت‌بندی‌هایی که در برنامه کاری است با آن‌ها تماس گرفته شود و پس از تماس، مصاحبه حضوری برگزار می‌شود.
نمکیان خاطرنشان کرد: با شرکت در کلاس‌های آموزشی نکات لازم به متقاضیان در این راستا ارائه می‌شود و پس از آن‌ها آزمون کتبی از داوطلبان گرفته می‌شود که بعد از موفقیت برای برگزاری عملیات میدانی سرشماری نفوس و مسکن اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه سرشماری سال‌جاری در 2 مرحله انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مرحله نخست از سوم تا 24 مهر‌ماه است که در این مرحله برای نخستین بار سرشماری به صورت اینترنتی از طریق سامانه sarshomari95.ir اجرا می‌شود.
نمکیان مرحله دوم سرشماری را به صورت عملیاتی میدانی از 25 مهرماه تا 25 آبان‌ماه اعلام کرد و ادامه داد: در این مرحله اطلاعات خانوارها توسط فرد آمارگیر جمع‌آوری شده و به صورت اینترنتی در سامانه ثبت می‌شود، اما کسانی که پیش از این در سامانه اینترنتی اطلاعات خود را وارد کرده‌اند  فقط کد رهگیری را به فرد آمارگیر ارائه دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
سلام چگونه ثبت نام بکنیم
هوشنگ زارعی
|
Germany
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
ثبت نام در سرشماری
پونه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
این تاریخ ثبت نام تمدید نمیشه؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار