دولت تدبیر و امید جسارت عذر خواهی از مردم را داشته است و اگر کار اشتباهی صورت گرفته به راحتی از مردم عذر خواهی کرده است.
کد خبر: ۲۷۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 15 August 2016
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: دولت تدبیر و امید جسارت عذر خواهی از مردم را داشته است و اگر کار اشتباهی صورت گرفته به راحتی از مردم عذر خواهی کرده است.

به گزارش ایرنا محمد ابراهیم الهی تبار در نشست اطلاع رسانی و انعکاس کارنامه دولت در ارتباط با شوراهای اسلامی استان همدان افزود: حقوق های نامتعارف برای کسی قابل قبول نیست و رئیس جمهوری با همه قوا با عوامل برخورد کرد .

وی اضافه کرد: هر چند این مساله ریشه در مجوزهای صادر شده داشته اما نه تنها آنها نباید می گرفتند بلکه نظارت ها نیز الزامی بود.

وی افزود: از افتخارات دولت این است که اگر کار اشتباهی صورت گرفته به راحتی از مردم عذر خواهی می کند و این جسارت را داشته و در راستای رفع مشکلات قدم برداشته است.

وی بیان کرد: یکی از برکت های نقش رسانه، رفع مشکلات و حل حقوق های نامتعارف بود که این مسائل به وضوح مطرح شد چرا که رسانه ها به عنوان گوش و چشم جامعه مشکلات را رصد کرده و بیان می کند .

وی با بیان اینکه مردم سرمایه اجتماعی کشور هستند و اتکا نظام جمهوری اسلامی به مردم است افزود: انسجام و وحدت ملی مهمترین هدفی است که همواره دنبال می شود و برای رسیدن به این هدف متعالی باید سطح رضایتمندی را در بین مردم افزایش داد.

به گزارش ایرنا معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: باید با کاهش فاصله بین مردم و مسئولان در راستای افزایش همبستگی و پیوستگی گام برداشت.

الهی تبار با بیان اینکه نظام سلطه و کشورهای منطقه که بازیگردان امریکا هستند به دنبال ایجاد گسست هستند ادامه داد: این کشورها برای دستیابی به اهداف شوم خود از امکانات متفاوتی استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه بازی های سیاسی و جناحی در راستای تقویت نظام و انقلاب نیست افزود: جامعه به نقد و بررسی از سوی مردم و رسانه ها نیاز دارد چرا که رسانه ها چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند.
الهی تبار افزود: اگر در جامعه فضای نقد و نقادی نباشد مشکلات زیادی در درون نظام بروز می کند که جبران آن مشکل است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد فضای نقد ضرورت نظام است و این قضیه در نظام مورد تاکید بوده است اما فضای تخریب و بی انصافی چیزی است که نه تنها کمکی در راستای بهبود اعتماد سازی نخواهد داشت بلکه در راستای کاهش سرمایه های نظام تاثیر گذار خواهد بود.

وی به فرمانداران و اعضای شوراها تاکید کرد که در هفته دولت به افزایش سطح سرمایه های اجتماعی توجه شود و افزود: دولت توانست در حوزه اقتصادی و درمان آرامش و رضایتمندی را ایجاد کند که این مساله باید برای مردم عنوان شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان افزود: دولت در بحث خودکفایی برخی محصولات و تشکیل شرکت های دانش بنیان توانسته موفقیت های بزرگی را کسب کند و از سوی دیگر در سال 94 که بدترین سال مالی بعد از انقلاب بود دولت تدبیر و امید با مدیریت به موقع مانع از بروز مشکلات شد و فعالیت عمرانی را کاهش نداد.

وی با بیان اینکه شوراها نماد جمهوریت در کشور هستند ابراز امیدواری کرد که برنامه هایی تدوین شود که اثر گذار باشد و مردم به نظام امیدوار شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه امنیت امروز کشور بزرگترین دستاورد نظام است افزود: بنیه دفاعی و دیپلماسی ما در این بخش تاثیر گذار است و امروز کسانی که خود تکفیری ها را به وجود آوردند درگیر این گروهک ها شده اند.

وی با تاکید بر ارائه عملکرد دولت از سوی مدیران و فرمانداران افزود: سه سال از عمر دولت گذشته است و باید به انعکاس اقدامات و عملکرد دولت پرداخت به شکلی که کلان نظام را ببینیم تا امیدواری بیشتری را در سطح جامعه رقم بزنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار