رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: بصیرت افزایی و تشکیل دوره‌هایی با محوریت بصیرت و دشمن شناسی از ماموریت‌ها مهم در سازمان عقیدتی سیاسی نزاجا است.
کد خبر: ۲۸۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 18 August 2016
به گزارش تابناک کرمانشاه- حجت‌الاسلام محمد قاسم وفا در مراسم اختتامیه شصت و چهارمین دوره بصیرت خانواده‌های کارکنان نزاجا که در تالار پرواز هوانیروز کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا در دهه ۷۰ مکرر مسئله نفوذ دشمن و لزوم بصیرات افزایی را تذکر دادند و همه ما موظف هستیم  فرامین مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش بصیرت افزایی را نیاز امروز جامعه به ویژه خانواده های نظامیان دانست و افزود: به لطف تلاش سربازان جمهوری اسلامی ایران و تدابیر مقام معظم رهبری امنیت در کشور ما حکم فرما است.
حجت الاسلام وفا بیان کرد: دشمن امروز به وسیله فضای مجازی و ماهواره‌ها برای سلب هویت ایرانی و مشوش کردن افکار دختران و پسران ما در خانه‌ها حضور پیدا کرده و وظیفه داریم برای بصیرت افزایی و صیانت از کشور و خانواده بیشتر تلاش کنیم.
وی تاکید کرد: در طول تاریخ دشمن همواره به دنبال نفوذ بوده  در دوره‌ای از اسلام عده‌ای از دشمنان اسلام با سرمایه یک یهودی از دمشق با ساختن مسجد در مدینه قصد نفوذ داشتند که پیامبر گرامی اسلام(ص) با بصیرت لازم مانع شد و از جبرئیل پیغام رسید که آنجا را آآتش بزنید چراکه محل نفوذ و توطئه دشمن بوده است.
حجت الاسلام وفا گفت: دشمن قصد دارد از طریق رخنه در کلاس‌های قرآن و سالن‌های ورزش و درس پروژه نفوذ را اعمال کند. در سال ۹۴ مقام معظم رهبری در تمام سخنرانی‌های خود مسئله نفوذ را تذکر دادند و از سال ۷۰ نیز نفوذ و لزوم بصیرت افزایی را مطرح کردند.
وی بیان کرد: بهکتارترین و ناامن ترین کشور آمریکاست و بیشترین ناهنجاری در دنیا مربوط به آمریکاست و اخیرا اعلام شد که در یک روز  در ۲۰ ایالت این کشور درگیری و کشتار بوده است.
حجت الاسلام وفا افزود: دشمن مسائل را به نفع خود و علیه جمهوری اسلامی ایرذان نشان می‌دهد. یکی از آقایان در انتخابات گذشته در یک سخنرانی وضعیت ایران را بدتر از افغانستان عنوان کرد غافل از این نکته که عزت و امنیت و استقلال بسیار فراوان در کشور داریم.
وی بر لزوم بصیرت افزایی در میان خانواده‌ها و به ویژه همسران نظامیان تاکید کرد و گفت: شغل نظامی بسیار سخت است و امنیت کشور در دست این افراد است و لذا باید خانواده نظامی آرامترین خانواده باشد.
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جلوگیری از طلاق را از اثرات مفید دوره‌های بصیرت افزایی دانست و گفت: مواردی از خودزنی  و خودکشی سربازان در پادگان‌ها داشتیم که علت آن مشکلات خانواداگی و طلاق بوده است.
حجت الاسلام وفا تاکید کرد: حضور در دوره های بصیرت افزایی برای بانوان و آقایان ضرورت دارد اما نباید به یک هفته اکتفا کرد بلکه باید دوره ها به صورت تحلیل مسائل باشد و تداوم یابد و تعداد کثیری از نظامیان، پدافند، نیروی زمینی و هوایی در این دوره ها شرکت کردند.
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش بصیرت افزایی را از ماموریت‌های مهم ابلاغی در سازمان عنوان کرد و گفت: بصیرت افزایی تاکید مقام معظم رهبری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار