مدير كل اداره حمل و نقل و پايانه هاي استان كرمانشاه:
مدير كل اداره حمل و نقل و پايانه هاي استان كرمانشاه اعلام كرد : به تخلفات 6 شركت حمل و نقل مسافر در جلسه كميسيون ماده 12 رسيدگي شد.
کد خبر: ۲۸۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 18 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان كرمانشاه مهندس بهمن خسرواني در چهارمين جلسه رسيدگي به شركتهاي متخلف حمل و نقل مسافر  كه در سالن جلسات اين اداره كل برگزار گرديد، بيان كرد : باتوجه به شركتهاي حمل ونقل مسافري كه در استان كرمانشاه در حال فعاليت هستند ، گزارش تخلف 6 شركت به ثبت رسيده است كه در اين جلسه به تخلفات اين شركتها رسيدگي و جرايمشان تعيين گرديد.
وي در ادامه افزود : عمده تخلفات  اعلام شده اين شركتها شامل ، فقدان تاييديه مدير در صورت وضعيت ، نداشتن جعبه كمكهاي اوليه و كپسول آتش نشاني بود و گفتني است موارد ذكر شده از جمله چهارچوب هاي اساسي ايمني و آرامش سفر مي باشد.
اين مقام مسئول تذكر كتبي و جريمه نقدي را  احكام صادره براي اين 6 شركت خاطي  در حمل ونقل مسافر اعلام كرد و اظهار داشت : همكاري و همراهي مسافران با اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان يكي از راههاي  شناسايي و بررسي  متخلفان مي باشد كه اين ارتباط دو سويه مي تواند در راستاي افزايش ايمني و آرامش سفر و نيز كاهش تخلفات موثر واقع شود.
 وي در پايان خاطر نشان كرد : مسافران مي توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و تضييع حق از طريق ارسال پيام كوتاه به شماره هاي 3000143 و 3000164455 اين اداره كل را در امر جلوگيري از وقوع تخلفات و برخورد با شركتها و رانندگان خاطي ياري نمايند.                  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار