دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه:
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اعتیاد مهمترین سرمایه کشور را که جوانان و نوجوانان هستند، تهدید می کند.
کد خبر: ۲۸۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 19 August 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه، علی شمیشری در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان روانسر افزود: هدف نظام‌های سلطه از ترویج اعتیاد و سوق دادن کشورهای توسعه نیافته و در حال توسعه به مصرف مواد مخدر در واقع نابودی نسل جوان و نوجوان است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیاری از جرایمی که در کشور رخ می‌دهد به نوعی ریشه در اعتیاد دارد، تاکید کرد: فقط با برخورد قهری نمی‌توان از این معضل پیشگیری کرد و باید از تمامی ظرفیت ها بهره بگیریم.

وی اضافه کرد: حوزه مبارزه با مواد مخدر با کمبود اعتبارات مواجه است و متاسفانه افراد خیر در این حوزه مشارکت نمی‌کنند و در این میان خدمات اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: نجات یک معتاد برای همه یک وظیفه و افتخار است.

حسین ویسمرادی افزود: اعتیاد به مواد مخدر یک پدیده بسیار خطرناک و غیرقابل جبران است که باید با برنامه ریزی دقیق تمام تلاش خود را برای پیشگیری از شیوع مصرف مواد مخدر در بین افراد و خانواده های سالم بکار بگیرم.

وی با ابراز نگرانی از افزایش پدیده شوم اعتیاد در بین جوانان گفت: این زنگ خطری برای همه مسوولان است که باید اولویت شورای میارزه با مواد مخدر پیشگیری و مبارزه با آن باشد.

رییس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر روانسر با بیان اینکه در سال 94 سه کیلو گرم انواع مواد مخدر در روانسر کشف شده و در این راستا 35 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند، اظهار داشت: در چهار ماهه نخست سالجاری نیز دو کیلو و 381 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و 20 نفر نیز در این رابطه دستگیر شده‌اند.

ویسمرادی ادامه داد: براساس آمارهای موجود تریاک بیشترین میزان کشفیات را دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار