رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: دو رشته تخصصی چشم پزشکی در بیمارستان امام خمینی(ره) و بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۲۸۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 20 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسمیم؛حسین کریم اشاره به راه‌اندازی دو رشته تخصصی چشم پزشکی در بیمارستان امام خمینی(ره) و بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: در شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمانشاه با راه‌اندازی رشته تخصصی چشم‌پزشکی در بیمارستان امام خمینی(ره) با ظرفیت پذیرش سه دستیار برای یک دوره موافقت شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه تکمیل رشته‌های تخصصی پزشکی موفقیت بزرگی برای دانشگاه علوم پزشکی محسوب می‌شود، گفت: این شورا همچنین با راه‌اندازی رشته مهندسی بهداشت محیط در مقطع دکتری تخصصی با ظرفیت پذیرش دو دانشجو برای یک دوره موافقت کرده است.
کریم با اشاره به اینکه در طول دو سال گذشته 22 رشته به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزوده شده است، افزود: در طول دو سال گذشته 22 رشته تحصیلی تخصصی پزشکی، پی اچ دی و کارشناسی ارشد به مجموعه رشته‌های تحصیلی این دانشگاه افزوده شده یا با این رشته‌ها موافقت شده است.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مجوز نخستین رشته تخصصی رشته ارتوپدی را در سال 1393 دریافت کرده است، عنوان کرد: نخستین رشته‌های تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رشته‌های بیهوشی و بیماری‌های داخلی از سال 1370 در دانشگاه راه‌اندازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی و کسب اخذ مجوز دو رشته تخصصی طب اورژانس و پوست در سال 1394 در دانشگاه علوم پزشکی گفت: موافقت با راه‌اندازی رشته‌های تخصصی رادیوتراپی، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی و پزشک خانواده به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام شده یا به زودی اعلام خواهد شد.
وی با بیان اینکه اکنون در شورای گسترش دانشگاه علوم پزشکی، موافقت اولیه با اعطای رشته‌های دکترای سلولی کاربردی، دکترای زیست مواد و دکترای داروسازی سنتی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام شده است، بیان کرد: در دو سال گذشته نیز با پذیرش دانشجو در مقطع پی اچ دی در سه رشته طب سنتی، علوم تشریحی و بیوشیمی بالینی موافقت به عمل آمده است.
کریم با اشاره به اینکه مجوز راه‌اندازی نخستین رشته کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی در سال 78 در رشته بیوشیمی بالینی بوده است، گفت: از سال 1378 تاکنون مجوز رشته‌های روانپرستاری و علوم تغذیه، پرستاری داخلی- جراحی، علوم و صنایع غذایی، اپیدمیولوژی و آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، فیزیولوژی پزشکی، نانوتکنولوژی پزشکی و بهداشت و ایمنی مواد غذایی در مقطع کارشناسی ارشد را نهایی کرده‌ایم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار