فرمانده هوانیروز ارتش:
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: هوانیروز قدرتمندتر از گذشته آماده دفاع از کشور است.
کد خبر: ۲۸۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 20 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم؛امیرهوشنگ‌ یاری در مراسم اختتامیه شصت و چهارمین دوره بصیرت خانواده‌های کارکنان نزاجا که در تالار پرواز هوانیروز کرمانشاه برگزار شد، به موفقیت سربازان گمنام امام زمان(عج) برای انهدام گروهک تروریستی در کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن نه تنها توهم نیست بلکه واقعیت است و مذاکرات هسته‌ای به همه ثابت کرد که دشمن با این اقدام به دنبال برخورد و ضربه به جمهوری اسلامی ایران را دارد.
فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اینکه نخستین شهدای هوانیروز در 26 مرداد ماه سال 58 در پاوه به شهادت رسیدند، عنوان کرد: بصیرت‌افزایی در خانواده‌های نیروهای مسلح ضروری است آنچنانکه فرماندهی کل ارتش، فرماندهی نیروی زمینی، ارگان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات بر بصیرت افزایی در خانواده‌های نزاجا تأکید می‌کنند.
یاری با بیان اینکه زن در خانواده نقش اساسی بر عهده دارد، گفت: همسران نظامیان شرایط خاص و مسئولیت بیشتری نسبت به افراد دیگر جامعه به عهده دارند و باید بیش از پیش برای کسب بصیرت تلاش کنند زیرا سلامت جامعه در گرو سلامت و تحکیم بنیان خانواده است.
وی با اشاره به اینکه باورهای دینی، ارزش‌های اخلاقی و معیارهای اجتماعی سه اصل مهمی است که در خانواده‌ شکل می‌گیرد، اظهار کرد: خانواده از دید علما و اندیشمندان نخستین، مهمترین و بابرکت‌ترین نهاد اجتماعی است و مسئولان با وجود مشغله‌های فراوان زمانی را برای خانواده‌ خود اختصاص می‌دهند.
یاری با بیان اینکه دشمن اکنون با شکست در جنگ نظامی دست به دامن جنگ نرم شده است، گفت: دشمن از اثرگذاری خانواده مطلع است و آگاهی دارد که چنانچه قلب و فکر خانواده‌ها را منحرف کند به هدف خود دست می‌یابد بنابراین خانواده همیشه از اهمیت بسیاری برخوردار است.
فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها به کار می‌گیرد، افزود: در این راستا جلسات بصیرت‌افزایی متعددی با مشارکت عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات تشکیل شده است و دوره‌های بصیرت افزایی در تمام پایگاه‌های نزاجا باید برگزار شود.
یاری افزود: نیروهای مسلح ارتش و نیروی زمینی و هوانیروز به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند به طوری که در روزهای تعطیل نیز بالگردهای هوانیروز پرواز عملیاتی، اورژانسی و اطفای حریق انجام می‌‌دهند.
وی کار در هوانیروز را بسیار حساس دانست و افزود: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران نباید اغتشاش فکری داشته باشند زیرا تمام کسانی که در هوانیروز کار می‌کنند زنجیروار به هم وابسته‌اند بنابراین آرامش در خانواده باید توسط همسران فراهم شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار