با حضور اساتید برجسته تئاتر کشور
کارگاه منطقه‌ای تئاتر بسیج هنرمندان امروز با هدف توانمندسازی هنرمندان در عرصه تئاتر و نمایش‌نامه‌نویسی با مرکزیت کرمانشاه آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۲۸۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 20 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ کارگاه منطقه‌ای تئاتر بسیج هنرمندان با مرکزیت استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی هنری بعث شهر کرمانشاه با حضور هنرمندان و جمعی از اساتید تئاتر و نمایش‌نامه‌نویسی برگزار شد.
براساس این گزارش کارگاه منطقه‌ای تئاتر بسیج هنرمندان به‌مدت 2 روز در تاریخ 28 و 29 مرداد ماه سال‌جاری در راستای توانمندسازی هنرمندان رشته تئاتر برای ارائه تجارب و مشاوره بیشتر به هنرمندان علاقه‌مند در رشته تئاتر برگزار شد.
هنرمندان سه استان کرمانشاه، کردستان و ‌لرستان در این کارگاه 2 روزه شرکت کرده تا از تجارب اساتید فرهیخته عرصه تئاتر و نمایش‌نامه‌نویسی بهره‌مند شوند تا پس از اتمام کارگاه و داوری طرح‌های هنری برای ارتقای محتویات آثار ارسالی به دوازهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سراسری آمادگی لازم را کسب کنند
مراسم روز نخست کارگاه با حضور مناسب و به‌موقع هنرمندان کرمانشاهی و نیز تاخیر یک‌ساعته گروه هنری از استان کردستان و عدم حضور برخی هنرمندان استان لرستان آغاز شد که این موضوع واکنش حضار را به‌همراه داشت و از هنرجویان خواسته شد نظم و حضور به‌موقع در جلسات کارگاه منطقه‌ای تئاتر بسیج هنرمندان را رعایت کنند.
هنرمندان استان‌های لرستان، کرمانشاه و کردستان بالغ بر 20 طرح و اثر هنری را به دبیرخانه مرکزی این مرحله از کارگاه منطقه‌ای تئاتر بسیج هنرمندان ارسال کرده‌اند و هدف اصلی جشنواره امسال تولید محتوای با پردازش و خلق آثار جدید و خلاقانه در عرصه تئاتر و نمایش‌نامه‌نویسی اعلام شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار