فرماندار پاوه:
فرماندار پاوه از افتتاح 30 طرح عمرانی با 77 میلیارد و 607 میلیون ریال اعتبار در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 20 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا؛پرویز ایده پور،با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر شهیدان رجایی و باهنر افزود: علاوه بر افتتاح این طرح ها، کلنگ آغاز اجرای 10 طرح عمرانی نیز به زمین زده می شود.
وی مهمترین طرح های مورد بهره برداری را واریانت سه راه شهدا، بهسازی و آسفالت راه روستاهای شیخان، خانقاه و سفید آب در بخش های نوسود، مرکزی و باینگان، ایمن سازی راه های حوزه استحفاظی شهرستان، بهسازی و آسفالت راه دسترسی به پاسگاه های انتظامی شمشیر و ملندر، اجرای بسته آبیاری قطره ای در باغات شهرستان، 9 طرح عمران شهری در پاوه، پروژه های عمرانی روستایی در هفت روستای شهرستان و بهسازی و نوسازی غسالخانه شهر نودشه اعلام کرد.
فرماندار پاوه گفت: همچنین در هفته دولت امسال عملیات اجرایی احداث ایستگاه آتش نشانی شهر پاوه با پنج میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز خواهد شد.
 ایده پور، دیدار با امام جمعه پاوه، گلباران و غبار روبی مزار مطهر شهیدان و دیدار با خانواده های شهیدان و ایثارگران کارمند دولت، برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه های دولتی را از دیگر برنامه های هفته دولت در شهرستان پاوه ذکر کرد.
شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار