مدیرکل امور دام استان کرمانشاه:
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا اواخر شهریورماه قیمت مرغ افزایش پیدا نکند گفت: توزیع مرغ منجمد با این قیمت در حال حاضر هم به نفع مصرف کننده و هم به نفع تولید کننده است.
کد خبر: ۲۸۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 20 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛اسماعیل پرویزی‌فربا اشاره به اینکه از ابتدای تیرماه تاکنون 148 تن مرغ منجمد در بازار عرضه شده است اظهار داشت: تنها زمانی به توزیع مرغ اقدام می‌شود که بازار نیاز داشته باشد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با بیان اینکه در 18 ماه گذشته همواره قیمت مرغ پایین بوده و نیازی به توزیع آن نبوده است گفت: تنها در مقطع اواخر تیرماه تا اوایل مرداد قیمت مرغ افزایش یافت که به توزیع گسترده مرغ در سطح وسیع اقدام شد.
پرویزی‌فر قیمت عرضه هر کیلوگرم مرغ منجمد در شهر کرمانشاه را 5200 تومان و در شهرستان‌ها هر کیلو 5300 تومان اعلام کرد و افزود: اکنون قیمت هر کیلو مرغ گرم 7500 تومان است که این قیمت ممکن است بین 7300 تا 7600 متغیر است
وی میزان توزیع مرغ منجمد در استان را وابسته به میزان تقاضا در بازار دانست و اظهار کرد: در برخی روزها که تقاضای بازار زیاد بود تا 14 تن نیز توزیع انجام شده است اما در شرایط کنونی میانگین توزیع مرغ منجمد در استان پنج تن است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در اواخر تیرماه و اوایل مرداد ماه که با افزایش قیمت مرغ مواجه بودیم و قیمت آن به کیلویی 6800 تومان رسید، روزانه بین 13 تا 14 تن مرغ منجمد در استان توزیع می‌شدگفت: اما در شرایط کنونی که قیمت مرغ کاهش یافته به طبع نیز این توزیع کاهش یافته است.
وی با اشاره به کاهش تقاضا در بازار برای مصرف مرغ منجمد نسبت به 15 روز گذشته عنوان کرد: شهروندان کرمانشاهی تمایل زیادی به استفاده از مرغ منجمد ندارند و ترجیح می‌دهند که از مرغ گرم استفاده کنند.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه قیمت مرغ را در حال حاضر یک قیمت منطقی دانست و گفت: در صورتی که این قیمت کاهش یابد به ضرر تولید کننده خواهد بود و دیگر تمایلی به تولید ندارد و در این صورت نیز برای تنظیم بازار مجبور به افزایش قیمت‌ها خواهیم بود.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا اواخر شهریورماه قیمت مرغ افزایش پیدا نکند بیان کرد: توزیع مرغ منجمد با این قیمت در حال حاضر هم به نفع مصرف کننده و هم به نفع تولید کننده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار