با هدف جذب خیران
مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: با هدف جذب خیران بنیادهای خیران در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 20 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس، بی‌نظیر جلالی پیش از ظهر امروز در همایش خیران که در اداره‌کل بهزیستی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مشارکت‌های مردمی در کشور ما از طرف خیران و مردم به‌خوبی صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه رویکرد مشارکت‌ها باید از سنتی به مدرن تبدیل شود، گفت: سازمان بهزیستی باید از طریق مشارکت‌های مردمی حمایت شود؛ برای مثال اگر زنان سرپرست خانوار حمایت نشوند تبعات بسیاری در پی خواهد داشت.
مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی تصریح کرد: خوشبختانه این سازمان توانسته اعتماد مردم را برای مشارکت جلب کند،اما یک سری خلاء‌ها نیز در این سازمان وجود دارد که سعی در برطرف کردن آن‌ها داریم.
این مسؤول با بیان اینکه در تمام دنیا کار خیر توسط مردم انجام می‌گیرد که بالطبع در ایران نیز این چنین است، افزود: برخی از استان‌های کشور به دلیل عدم توسعه اقتصادی از داشتن بسیاری از سرمایه‌گذاران و خیران محروم هستندکه در این زمینه نیز باید خود مردم با تشکیل موسسات برای جذب خیر اقدام کنند
جلالی با تاکید بر اینکه استان‌های محروم باید برای جذب خیران سیاست‌های سازنده‌ای را در نظر بگیرند، بیان کرد: در استان تهران یکی از موسسات موفق به جذب حمایت بازیگران و حتی خیرانی خارج از کشور شده است.
وی بر لزوم ایجاد تشکلی برای جذب خیران تاکید کرد و گفت: اخیرا در کشور ما برای جذب مشارکت‌های مردمی برنامه‌های تلویزیونی متعددی ساخته شده است.
مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: بر اساس یک سری برنامه‌ها قرار است در استان‌ها بنیادهای خیران با هدف جذب خیران راه‌اندازی شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار