رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه خبر داد:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از ساخت دو ضریح در سامرا و کربلای معلی با مشارکت مردم این استان خبر داد و گفت: برای ساختن این ضریح‌ها، 2 میلیارد تومان هزینه برآورد شده است.
کد خبر: ۲۸۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 20 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛حجت‌الا‌سلام سیدمحمد‌حسین ضیغمیان امروزدر کرمانشاه با بیان اینکه مسلمانان ایران در دو جبهه در حال فعالیت هستند،اظهار داشت: ایرنیان در جبهه‌های ساخت عتبات عالیات و دفاع از حرم ائمه‌اطهار حضوری فعال و چشمگیر در جهان دارند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه ادامه داد: مدافعان حرم از یک‌سو، جان خود را برای جلوگیری از ورود حرامیان به حرم فدا کرده و از سویی دیگر با ساخت و ساز، بازسازی و توسعه حرم‌ها دین خود را نسبت به مدافعان حرم ادعا می‌کنند.
وی با اشاره به جایگاه استان کرمانشاه در کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات، گفت: تنها با هزینه درست کمک‌های مردمی است که مردم به ستاد عتبات عالیات اعتماد می‌کنند و در این راه مقدس قدم برمی‌دارند.
این مسؤول از ساخت دو ضریح در سامرا و کربلای معلی با مشارکت مردم استان کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: برای ساخت درب سراب امام‌زمان(عج) و نیم‌ضریح خیمه‌گاه حضرت زینب(س)، 2 میلیارد تومان هزینه برآورد شده است.
وی با اظهار امیدواری بیان کرد: مشارکت‌های مردمی در این زمینه خوب است و کرمانشاهیان متدین از دیرباز برای بازسازی عتبات عالیات پیشقدم بوده و هستند
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار