مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه خبر داد:
مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه از افتتاح دفتر نمایندگی بیماری های نادر در استان کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۲۸۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 20 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ حسین باباجانی درجلسه شورای هماهنگی بیماران خاص و صعب العلاج که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه نمایندگی انجمن بیماری های نادر هم اکنون در تهران فعال است، اظهار داشت: باید بیمارانی را که مبتلا به بیماری های نادر شده اند و در استان امکانات لازم برای آنها فراهم نیست را به سمت این نمایندگی هدایت کرد تا از امکانات موجود در این نمایندگی استفاده کنند.
وی ادامه داد:  مقدمات افتتاح نمایندگی بیماران نادر در کرمانشاه از طریق دستگاه های مربوطه و وزارت کشور در حال انجام است و پیگیر ایجاد این دفتر هستیم.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: باید ساز و کاری تعریف شود که افراد خیری که می خواهند در زمینه بیماری های نادر و صعب العلاج کمک کنند با سازمان های مردم نهاد مرتبط شوند.
وی همچنین خواستار آن شد که از طریق فراخوانی هتلداران و صاحبان اقامتگاه ها در کرمانشاه طی جلسه ای جمع شوند و از ظرفیت هتل ها و اقامتگاه های آن ها حتی در حد یک تخت برای اقامت همراه بیماران نادر و صعب العلاجی که از شهرستات ها و استان های دیگر به کرمانشاه می آیند استفاده شود.
 مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هم درخواست کرد که یکی از ساختمان مناسب در یکی از محلات شهر کرمانشاه را در اختیار شورای هماهنگی بیماران خاص و صعب العلاج قرار دهد تا از آن برای اقامت همراه بیماران استفاده کند.    
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار