در بازدیداستاندار:
استاندار کرمانشاه در بازدید از مجموعه سوارکاری وصال ماهیدشت دستور داد؛ تا طرح احداث مجموعه سوارکاری این بخش به عنوان خاستگاه اسب اصیل کرد در دستور کار قرار بگیرد.
کد خبر: ۲۸۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 21 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا اسدالله رازانی روز شنبه در ادامه بازدید از بخش های سرفیروزآباد و ماهیدشت کرمانشاه از راه ارتباطی طاویران به ماهیدشت بازدید کرد.
وی همچنین از شرکت تعاونی جهان هنرهای ماندگار که به آموزش قالیبافی و گلیم بافی بانوان روستایی منطقه می پردازد، دیدن کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این شرکت تعاونی قرار گرفت.
رازانی خواستار رسیدگی مسئولان مربوطه در خصوص اعطای مدرک فنی به هنرآموزان این شرکت تعاونی و نیز پرداخت وام خرید تجهیزات شد.استاندار کرمانشاه در ادامه از کشتارگاه صنعتی طیور روستای چغاکلبعلی بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این مجتمع صنعتی قرار گرفت.
استاندار کرمانشاه در پایان از مجتمع پرورش قارچ ماهیدشت بازدید کرد.این مجتمع با 48 واحد تولید قارچ توسط 48 نفر از دانش آموخته گان دانشگاه ها احداث شده که به گفته فعالان این بخش تا 500 نفر نیز اشتغال غیرمستقیم می تواند داشته باشد اما به دلیل مشکلات مالی و اقساط معوقه بانکی تعطیل شده است.
رازانی در این بازدید وعده داد تا مشکلات این مجتمع در شورای اداری شهرستان بررسی شود و در صورت امکان تا یک سال بازپرداخت اقساط بانکی به تعویق بیفتد.
بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه سه هزار راسی گاوداری بخش ماهیدشت دیگر برنامه رازانی در سفر یک روزه به بخش های سرفیروزآباد و ماهیدشت بود.این پروژه با پیش بینی 660 میلیارد ریال اعتبار قرار است در سه مرحله توسط بنیاد مستضعفان به عنوان دومین طرح بزرگ گاوداری بنیاد در استان کرمانشاه ساخته شود و 150 نفر نیز اشتغالزایی دارد.
همچنین رازانی از روستای دولت آباد ماهیدشت نیز بازدید کرد و در دیداری چهره به چهره با اهالی روستا در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.در این دیدار وعده داده شد که به زودی عملیات گاز رسانی به 48 روستای بخش ماهیدشت به پیمانکار سپرده می شود.
بخش ماهیدشت با 122 روستا و 840 کیلومتر مربع مساحت دارای 22 هزار نفر جمعیت است.همچنین ماهیدشت با 13 هزار هکتار زمین های آبی و در مجموع با 71 هزار هکتار اراضی کشاورزی پتانسیل بالایی در تولید محصولات کشاورزی در کشور دارد.
استاندار کرمانشاه صبح امروز نیز به اتفاق جمعی از مدیران کل و معاونان استانداری از برخی پروژه های عمرانی بخش سرفیروزآباد کرمانشاه بازدید کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار