عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم:
عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم گفت: برگزاری جلسه بررسی قراردادهای نفتی در مجلس شورای اسلامی به صورت غیرعلنی معنی ندارد.
کد خبر: ۲۸۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 21 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم؛عبدالرضامصری از برگزاری جلسه غیرعلنی فردا در مجلس برای بررسی قراردادهای نفتی با حضور وزیر نفت خبرداد و اظهار داشت: به اعتقاد بنده نباید جلسات قراردادهای نفتی که جز روشن‌ترین و مشخص‌ترین برنامه‌های یک وزارتخانه است غیرعلنی برگزار شود.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم با بیان اینکه نباید بررسی برنامه یک وزارتخانه برای انعقاد قرارداد به صورت محرمانه و غیرعلنی برگزار شود گفت: ملت ایران باید در جریان صحبت‌های نمایندگان و وزیر نفت در جلسات فردا قرار بگیرند تا از وضعیت مهم‌ترین قرارداد تجاری کشور اطلاع پیدا کنند.
مصری با بیان اینکه مسئله قراردادهای نفتی، شیوه‌های قرارداد نفتی یا چگونگی قراردادهای نفتی مسئله محرمانه‌ای نیست عنوان کرد: زمانی که تمام افراد خارجی در جریان چارچوب قراردادهای نفتی هستند ملت ایران در این مورد نباید نامحرم فرض شود و به این دلیل نیازی به غیرعلنی برگزار کردن این جلسه نیست.
وی با اشاره به اینکه تاکنون جهت‌گیری خاصی نسبت به کلیات قراردادهای نفتی نداشته است گفت: زمانی که این چنین جلساتی غیرعلنی برگزار شود مردم حساسیت بیشتری پیدا می‌کنند و مردم باید به‌طور مستقیم در جریان مهمترین قرارداد کشور در حوزه نفت و گاز قرار بگیرند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار