برای نخستین بار در استان کرمانشاه
نخستین کارگاه آموزشی مهارت‌های کسب و کار و کارآفرینی ویژه بهبود یافتگان در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 21 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه عصر امروز در این کارگاه به ارائه تیپ‌های مختلف شخصیتی و زندگی شغلی پرداخت و اظهار داشت: بهبود یافتگان کسانی هستند که به آغوش جامعه برگشته و بیش از هر چیزی نیاز به حمایت دارند و وظیفه جامعه لبخند امیدوارکننده به این طبقه است.
امین‌الله سلیمانی عنوان کرد: در بین این جامعه کوچک بهبود یافته که می‌خواهد با کمک جامعه و تکیه بر آینده‌ای روشن حرکت روبه رشد داشته است افراد نابغه و نخبه‌ای وجود دارند که از همه مهمتر خلاق و کارآفرین هستند.
وی گفت: کارآفرین فرد تلاشگر با ریسک‌پذیری بالاست که با اعتماد به نفس و توکل بر خداوند و امید به فردایی پربار می‌تواند از حداکثر توانایی‌های جسمی، مادی و تخصصی خود از راه حلال برای منافع و جامعه محل زندگی خود استفاده کند.
سلیمانی با اشاره به اینکه ویژگی خلاقیت و ابتکار، کارآفرین را از بقیه متمایز می‌کند بیان کرد: خلاقیتی که در موقعیت‌های حساس تصمیم‌گیری و ریسک‌پذیری او را یاری می‌دهد تا با پشتکار لازم و اتکا به نفس دست به برنامه‌ریزی بزند و طرح‌های بلندمدت و سودآور را عملیاتی کند.وی افزود: کارآفرین به خاطر ویژگی خود در محیط‌های سازمانی محدودتر می‌شود زیرا بخش دولتی با قوانین، آیین‌نامه‌ها و ساختار ثابت خود در محدود کردن آزادی عمل کارآفرین تأثیر زیادی دارد.
براساس این گزارش کارگاه آموزشی مهارت‌های کسب و کار و کارآفرینی توسط مدرس مؤسسه ترنم سرای باران متناسب با انتظارات جامعه هدف به منظور برآورده ساختن نیازهای نظری و عملی بهبود یافتگان به مدت یک هفته با همکاری اداره کل بهزیستی و مؤسسه ترنم سرای باران در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد و در پایان کارگاه برای شرکت‌کنندگان گواهینامه آموزشی صادر شد.



منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار