اخبار کوتاه انتظامی استان کرمانشاه
کاهش ۴۵درصدی وقوع تصادفات درون شهری در هرسین، کشف چندین فقره سرقت منزل و اماکن در کرمانشاه و کشته شدن دو نفر در تصادف درون شهری کرمانشاه از مهمترین اخبار حوادث این استان در امروز است.
کد خبر: ۲۸۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 21 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم؛فرمانده انتظامی شهرستان هرسین اظهار داشت: وقوع تصادفات درون شهری در چهار ماه ابتدای سال 95 در شهرستان هرسین 45 درصد کاهش یافته است.
سرهنگ همتعلی شکری افزود: این کاهش در آمار تصادفات با تداوم آموزشهای همگانی در جوامع مختلف هدف در امر احترام به قوانین راهور و نهادینه کردن انضباط ترافیکی در شهرستان هرسین  توسط مربیان آموزش همگانی تحقق یافت.
فرمانده انتظامی هرسین با بیان اینکه از ابتدای امسال بیشترین تصادفات رانندگی مربوط به موتورسیکلت سواران است افزود: در نیمی از سوانح موتورسیکلت سواران نقش دارند و عدم استفاده از کلاه ایمنی در صدر تخلفات این گروه قرار دارد.
شکری از شهروندان خواست با حذف سفرهای غیرضروری، تغییر ساعت سفرها، تغییر مسیر به مسیرهای کم تراکم‌تر، استفاده از تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات روز، کسب اطلاعات کافی در زمینه راه‌ها و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی سبب کاهش ترافیک و صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها شوند.کشف 8 فقره سرقت منزل و 5 فقره سرقت اماکن در کرمانشاه
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: هشت فقره سرقت منزل و پنج فقره سرقت اماکن در کرمانشاه کشف شد و دو نفر سارق و مالخر دستگیر شدند.
سرهنگ محمدرضا امیری اظهار داشت: در پی دریافت یک مورد پرونده سرقت منزل از یکی از کلانتری‌های  شهر کرمانشاه به همراه یک نفر متهم به هویت معلوم به پلیس آگاهی که جهت ادامه تحقیقات، مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.
وی گفت: تیم پی‌جویی پرونده تحقیقات از متهم را در جهت کشف اموال مسروقه و دستگیری همدستان وی آغاز کرد که در ابتدا متهم منکر انجام هرگونه سرقت شد اما تیم پی‌جویی پرونده دامنه تحقیقات را گسترش داد که متهم علاوه بر یک فقره سرقت منزل به هفت فقره دیگر سرقت منزل، یک فقره سرقت از اماکن دولتی و چهار فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.
امیری از شناسایی مالباختگان خبر داد و افزود: با هماهنگی مقام قضائی  یک نفر از مالخران دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد که با انجام تحقیقات و مواجهه حضوری با متهم به خرید اموال مسروقه از وی اعتراف کرد.
وی عنوان کرد: پرونده پس از انجام تحقیقات به همراه متهمان به دادسرا اعزام که با صدور قرار صادره از آن طریق روانه زندان مرکزی کرمانشاه شدند و تلاش در جهت شناسایی و دستگیری سایر همدستان کماکان ادامه دارد.کشته شدن دو نفر در تصادف درون شهری کرمانشاه
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: به دنبال وقوع یک فقره تصادف مرگبار حوالی میدان سپاه کرمانشاه دو نفر کشته شدند.
سرهنگ محمد مرادی سرعت بالا را دلیل وقوع این تصادف اعلام کرد و افزود: شامگاه جمعه برخورد پراید با پل عابر پیاده در کرمانشاه سبب فوت راننده 21 ساله و یکی از سرنشینان خودرو شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار