مسئول امور مساجد استان کرمانشاه:
مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره برترین‌های مساجد استان کرمانشاه امروز ساعت ۱۶:۳۰ در مسجد ثارالله شهرک ظفر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 21 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛مهدی پورداراب در کرمانشاه اظهار داشت: ستادی متشکل از سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، اداره کل تبلیغات اسلامی، کانون فرهنگی هنری مساجد اداره کل ارشاد و پایگاه بسیج به منظور بزرگداشت روز مسجد و اجرای برنامه‌های متنوع در استان تشکیل شده است که برنامه‌ها با هماهنگی این ستاد اجرا می‌شود.
مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام محمود محمدی‌عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازد، عنوان کرد: ائمه جماعات، هیئت امنا، خادمان و کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه‌های بسیج برتر در این جشنواره تجلیل می‌شوند.
پورداراب با بیان اینکه از هر شهرستان پنج نفر در این مراسم مورد تقدیر قرار می‌گیرند، گفت: در سطح شهر کرمانشاه از 56 نفر فعال مساجد شامل 45 نفر از ائمه جماعات که نماز سه وعده را به صورت جماعت برگزار می‌کنند تقدیر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه از 1245 مسجد استان 1200 مسجد فعال هستند، اظهار کرد: مابقی روستاها که بیشتر در مناطق روستایی وجود دارند به صورت مناسبتی اقداماتی را انجام می‌دهند.
پورداراب با بیان اینکه 115 مسجد در شهر و 135 مسجد در روستاهای شهرستان کرمانشاه وجود دارد، گفت: از مجموع 1200 مسجد فعال استان 800 مسجد در سطح روستاها و 400 مسجد در سطح شهرهای استان فعال هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار