معاون فرماندار سرپل ذهاب:
معاون فرماندار سرپل ذهاب گفت: در هفته دولت امسال 29 طرح عمرانی با صرف 15 میلیارد و 954 میلیون ریال اعتبار در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۸۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 21 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرناعزیزمرادبا تبریک هفته دولت و بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر افزود: اصلاح شبکه داخلی آب ، اجرای سنگ فرش معبرهای روستایی، گاز رسانی به 2 روستای بخش مرکزی، لگه گیری و روکش آسفالت محور روستایی به طول بیش از 90 کیلومتر و مقاوم سازی مسکن روستایی از جمله طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است.
وی افتتاح و بهره برداری از سه طرح تولیدی شامل کارگاه های تولید نایلون و نایلکس ، فیلتر خودرو و درب و ساخت پنجره 2 جداره ، احداث کانال های آبرسانی ، نصب وسایل ورزشی، احداث بوستان های روستایی و روکش آسفالت معابر شهری را از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت امسال ذکر کرد.
وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان عملکرد و دستاوردهای دولت تدبیر و امید بیان کرد و اظهار داشت: خدمت های سه ساله دولت دکتر روحانی در بخش مختلف بسیار مناسب ارزیابی می شود.
معاون فرماندار سرپل ذهاب اضافه کرد که برای ایجاد امید و نشاط در جامعه، خدمت های ارایه شده از سوی دولت به مردم باید به درستی تبیین و بازگو شود.
کرمی بیان کرد: شهیدان باهنر و رجایی 2 شهیدی هستند که با شهادت خود باعث پایداری نظام و انقلاب اسلامی شدند و از این رو هفته دولت بهترین فرصتی است تا یاد همه شهیدان به ویژه شهدای دولت زنده نگاه داشته شود. وی از مهمترین برنامه های هفته دولت در شهرستان سرپل ذهاب را تجلیل از کارکنان دولت، غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا بیان کرد. 
سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار