کرمی راد در گفتگو با تابناک:
عبدالله کرمی راد مربی غواصی گفت: هدف ما در بر گزاری این دوره ها با همکاری استاد محمد رحمانی و احمد موحدی به عنوان مربیان اجرای روش های صحیح آموزشی غواصی می باشد.
کد خبر: ۲۸۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 21 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، شنا، سوارکار و تیراندازی از تاکیدات دین مبین اسلام برای هر مسلمانی است و آموختن این رشته ها در مواقع بسیاری می تواند نه تنها جان فرد را نجات دهد بلکه زمینه نجات دیگران را نیز مهیا کند.

با این حال هنوز ورزش های پایه ای همانند شنا و آموزش غواصی در کشور و به ویژه استان کرمانشاه نهادینه نشده است و باید مسئولان برای کاهش تلفات غرق شدگان در این خطه هر سال بیشتر از سال دیگر میشود، کار کنند.

به تازگی هم گروهی از جوانان خوش فکر کشور اقدام به برگزاری اولین اردوی غواصی آموزشی برای دوستان این رشته در کشور نموده اند.

عبدالله کرمی راد مربی غواصی این دوره با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف ما در بر گزاری این دوره ها با همکاری استاد محمد رحمانی و احمد موحدی  به عنوان مربیان اجرای روش های صحیح آموزشی غواصی می باشد.

وی زمان برگزاری این دوره و اردو را ١٢ الی ١٨شهریور اعلام کرد و بیان داشت : سعی ما بر این است که آموزش ها با قیمتی منصافه بر گزار شود و بر همین اساس غواصی یک ستاره یک میلیون یکصد هزار تومان، غواصی دو ستاره ٢میلیون تومان. غواصی سه ستاره ٣میلیون تومان تعین قیمت شده است که بر اساس رتبه ای که این درجات غواصی دارند قیمت متغیر است ، ضمنا در این اردو دوره های نایت دایو و … نیز برگزار خواهد شد.

کرمی راد اضافه کرد: همچنین افرادی که تمایل دارند در غالب تور همراه اردو باشند مبلغ تور ٢میلیون تومان که شامل آموزش غواصی یک ستاره، اسکان صبحانه ناهار و شام وبلیط رفت و برگشت و همچنین استقبال فرودگاهی می باشد و افرادی که تمایل ندارند فقط هزینه آموزش غواصی یک میلیون و یکصدهزار تومان هزینه های جانبی به عهده خود هنرجو میباشد.

این مربی غواصی با بیان این مطلب که آموزش غواصی با مدرک بین المللی CMAS می باشد، گفت : مهلت ثبت نام تا ۵ شهریور بود و اطلاعات تکمیلی تور متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

کرمی راد در پایان گفت: علاقمندان به رشته غواصی و شنا می توانند برای کسب اطلاعت بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس داشته باشند: ۰۹۱۰۶۸۸۱۷۸۲ /۰۹۳۹۴۱۹۳۹۱۰

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار