در هفته دولت؛
فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: دهها طرح و پروژه عمرانی با میلیاردها تومان تسهیلات در هفته دولت شهرستان کرمانشاه افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۸۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 21 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، فرماندار کرمانشاه در جلسه هماهنگی برنامه ریزی بزرگداشت هفته دولت که صبح امروز باحضور مدیران دستگاههای مختلف اجرایی شهرستان کرمانشاه و بخشداران در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد از دهها طرح و پروژه عمرانی با میلیاردها تومان تسهیلات که در هفته دولت و در حوزه شهرستان کرمانشاه یاد کرد.

فضل الله رنجبر در تشریح این طرحها گفت: 7 طرح کشاورزی با 21 فرصت شغلی و یک ونیم میلیارد تومان تسهیلات و نیز 6 طرح صنعتی با 79 فرصت شغلی و ده میلیارد تومن تسهیلات در کنار 25طرح عمرانی با 6میلیارد تومان تسهیلات از مهمترین طرحهای قابل افتتاح در هفته دولت در حوزه شهرستان کرمانشاه و بخشهای تابعه می باشد.

فرماندار کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: در هفته دولت در 351روستای تابعه بخشهای شهرستان کرمانشاه طرح بهسازی و عمران روستایی (شامل آسفالت، جدول گزاری، پارک کودک سنگفرش و پاک سازی و.....) با 12میلیارد تومان از جمله دیگر طرحها و پروژه های شهرستان کرمانشاه و بخشهای تابعه است.

رنجبر ادامه داد: در سال جاری مبلغ 175میلیارد توما برای تکمیل پروژه های عمرانی شهرستان کرمانشاه اختصاص داده شده است که 54 میلیارد تومان در مرحله اول و در قالب طرحها و پروژه های مختلف عمرانی، طرحهای هادی، آبرسانی، کشاورزی، صنعتی و ....اختصاص می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار