مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال کمک موردی ویژه به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه پرداخت شده است.
کد خبر: ۲۸۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 22 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم،حسین خدرویسی با بیان اینکه کمک موردی ویژه با هدف رفع مشکلات ضروری از جمله تأمین هزینه‌های درمانی، تحصیلی و معیشتی به خانوارهای نیازمند پرداخت می‌شود اظهار داشت: در سال گذشته 10 هزار و 373  نیازمند در استان کرمانشاه از کمک‌های موردی کمیته امداد بهره‌مند شدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از این تعداد 9384 نفر از خانواده‌های تحت حمایت و 989 نفر غیرمددجو بوده‌اند،گفت: سقف کمک های موردی بلاعوض 20 میلیون ریال و وام های قرض الحسنه 50 میلیون ریال است.
وی با بیان اینکه کمک‌های موردی ویژه از منابع دولتی و کمک‌های مردمی تأمین و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار داده می‌شود اظهار افزود: در سال گذشته 5 میلیارد و 736 میلیون ریال از کمک‌های موردی از محل درآمدهای مردمی تأمین و به خانواده‌های نیازمند در استان کرمانشاه اختصاص یافته است.
خدرویسی با اشاره به اینکه کمک‌های موردی به دو صورت بلاعوض و وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت می‌شود افزود: نیمی از میزان کمک‌های موردی پرداختی طی سال گذشته در قالب وام‌های قرض‌الحسنه و مابقی به صورت بلاعوض به مددجویان اعطا شده و وام‌های قرض‌الحسنه موردی در اقساط بلند مدت و بدون نیاز به سپرده‌گذاری به مددجویان پرداخت می‌شود
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه به سیاست‌های جاری امداد اشاره و عنوان کرد: براساس این سیاست‌ها، کمیته امداد در تلاش است که فعالیت‌های خود را جهت اعطای کمک‌های مالی بلاعوض به نیازمندان به سمت مساعدت‌های وامی سوق دهد. 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار